בית הספר אליאנס (צילום: חגי פריד)
בית הספר אליאנס (צילום: חגי פריד)

חשש מפני הידבקות בקורונה באליאנס

מנהלת בית הספר אליאנס מיכל גל הודיעה לתלמידים, להוריהם ולאנשי הצוות כי תלמיד כיתה י"א בבית הספר נחשף במהלך חג השבועות לחולת קורונה מאומתת. בהודעתה כתבה גל כי הנער נכנס לבידוד וישהה בו עד ליום חמישי, וכי בזמן הזה הוא יעבור בדיקה לגילוי נגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 7.6.20 11:55

תלמיד כיתה י"א מבית הספר אליאנס בחיפה נחשף לחולת קורונה מאומתת – כך הודיעה אתמול (מוצ"ש) מנהלת אליאנס מיכל גל לתלמידים, להוריהם ולאנשי הצוות של בית הספר.

לדבריה של גל, התלמיד נחשף לחולה במהלך חג השבועות, והידיעה על מחלתה התקבלה רק אתמול. "לפי הוראת משרד הבריאות, הנער נכנס לבידוד וישהה בו עד ליום חמישי", כתבה גל בהודעתה, "במהלך תקופת הבידוד יעבור הנער בדיקה לגילוי קורונה".

גל הוסיפה כי לפי הנחיות משרד הבריאות, בני משפחתו של התלמיד רשאים להמשיך בשגרת יומם, אלא אם יתקבלו הנחיות אחרות: "בית הספר ממשיך לשמור על הנחיות משרד הבריאות, ולפיהן באי בית הספר מחויבים בהצהרת בריאות במשו"ב (אתר של משרד החינוך ושל בתי הספר שבו מנוהלים בין השאר כרטיסי התלמיד האישיים; ש"מ) לפני כניסתם לבית הספר, בחובת עטיית מסיכה שמכסה את הפה והאף במהלך כל היום, בשמירה ככל הניתן על ריחוק חברתי ובהקפדה יתרה על ההיגיינה".

 

 

גל ציינה כי "מפאת חשיבותו של הנושא לשמירה על הבריאות של כולנו, אנו מבקשים לגלות אחריות ולשתף פעולה בכל הנוגע להקפדה מלאה על הכללים שנועדו להגן על כולנו. צוות בית הספר איתכם ובשבילכם. אל תהססו לפנות, ואנחנו נדאג כמובן לעדכן אתכם בכל התפתחות".

לדבריו של רופא מחוז חיפה במשרד הבריאות פרופ' שמואל רשפון, מי שנחשף לחולה קורונה מאומת חייב להיכנס לבידוד ל-14 יום ולעבור באותה העת בדיקה לגילוי קורונה.

ממשרד החינוך נמסר: "בית הספר פועל בשגרה מלאה. ככלל, במקרה שבו תלמיד או עובד הוראה נכנס לבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת, בית הספר ממשיך בשגרה ופועל בהתאם להנחיית משרד החינוך ומשרד הבריאות".

תגובתה של עיריית חיפה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גילגול

    ההצהרות בריאות הללו הן כיסוי תחת ותו לא. אין מסכות לא אצל המורים ולא אצל התלמידים

  2. כתגתג

    הילדים בכלל לא משתמשים במסיכות מחוץ לבית ספר ובעיקר באוטובוסים. אין שום אכיפה ובסוף כולנו נדבק…סגר שני וקטלני יותר יגיע קרוב כנראה

  3. שלומי

    בבית הספר אליאנס יש בין 35 ל 40 תלמידים בכיתה המרחק ביניהם כחצי מטר המרחק מהמורה גם בן חצי מטר למטר אין מסכות בכיתה האם כך המנהלת שומרת מפני הקורונה זה הכל כיסוי תחת כמו שנאמר
    הייתי רוצה לראות את שר החינוך מבקר שם בבית הספר אבל ביקור פתע

  4. אכפת לי

    נורא עצוב.
    עצוב שכותבים בלי לדעת.
    עובדת בבית ספר. אוהבת ילדים בכל ליבי. הם מזלזלים.
    חלקם הולך ים מסכות על הצוואר וחלקם לא טורח גם בזה.
    אנשי חינוך טובים לא יכולים לשמש השוטרים כל היום ולספוג ליגלוג. אתם מאשימים מנהלת ? , זה מבייש.
    כשהבן שלי קיבל רשימת ציוד לימי קורונה היא מלאה !. והוא אחד מארבע ילדים בכיתה שטורח עם המסכה כל היום.
    ספורטאי , מקובל, תלמיד טוב ומכבד שחבריו צוחקים לו שהוא שם מסכה והוא לא מתקפל ומשיב באהבה כי כל למד בבית. לעומתו יש ילדים יותר, נגררים יותר ולהם באמת קשה.
    אנחנו ההורים חייבים להסביר להם מה צריך לעשות ולהפסיק להאשים מורים ומנהלים !
    מורה שעומד בשער, מודד חום, לוקח הצהרות, מוודא שיש מסעותיו פוגש אותם דקה אחרי בכיתה כשהם כבר הורידו מסכות חושבים שזו בדיחה.
    תתעוררו אנשים ותחנכו את הילדים שלכם – בתקווה שלפני שידביקו את הוריכם אותכם.
    בברכת בריאות אמיתית ושלמה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר