גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

הגננת נדבקה בקורונה, הגן ברמות רמז נסגר

גן ביחד בשכונת רמות רמז בחיפה נסגר בהוראת משרד הבריאות לאחר שהתגלה כי גננת בגן נדבקה בנגיף הקורונה. הגן שייך לרשת החרדית לקידום מצוינות בחינוך, יש בו תינוקייה, פעוטון וגן, ולומדים בו דתיים וחילונים. לדבריה של מנהלת הגן מעיין כחלון, עדיין לא ברור מתי הוא ייפתח מחדש

פורסם בתאריך: 16.6.20 17:22

גננת בגן ביחד ברחוב בורוכוב בשכונת רמות רמז בחיפה נדבקה בנגיף קורונה, ומשרד הבריאות סגר היום (שלישי) את הגן ושלח לבידוד את כל הילדים שלומדים בו. לדבריה של מנהלת הגן מעיין כחלון, עדיין לא ברור מתי ייפתח הגן מחדש. "הוא נסגר ליום אחד וייפתח בקרוב", אמרה כחלון.

גן ביחד שייך לרשת החרדית לקידום מצוינות בחינוך ויש בו תינוקייה, פעוטון וגן. הגן, שבו לומדים דתיים וחילונים מיועד לילדים מגיל שלושה חודשים ועד לגיל 6.

 

 

גן ביחד מצטרף לגנים ולבתי ספר אחרים בחיפה שנסגרו בגלל הידבקות של אנשי צוות ותלמידים בקורונה. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" ביום שישי, בשל הידבקות בנגיף הקורונה נסגרו בתי הספר היסודיים אל-כרמה ואל-חיוואר במגזר הערבי, וכן שורה של מוסדות חינוך במגזר החרדי, ובהם תורת אמת,בית יעקב מימוני – בנות, מעון הילדים נסיכים, מסורת ישראל, ויז'ניץ יחל ישראל (כיתה ו'), מעון בית חלומותי, בית יעקב – גור יסודי בנות ושני גני ילדים מהחינוך המיוחד של ערוגות. הצוותים שהיו במגע עם התלמידים נשלחו גם הם לבידוד בתיאום עם מחוז חיפה במשרד החינוך ועם המחוז החרדי בירושלים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רני

    זה ברור מי מדביק אותנו? המגזרים הקיצוניים שאנחנו לא מעניינים אותם ורק הם חשובים. בושה וחרפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר