גן ילדים (צילום: עופר וקנין)
גן ילדים (צילום: עופר וקנין)

הורים על מחירי הקייטנות בגנים: "תמחור הזוי"

עיריית חיפה פרסמה את מועדי הפעילות של הקייטנות, הצהרונים ובית הספר של החופש הגדול, והורים זועמים על ההבדלים בין מחירי מחזור א' לאלה של מחזור ב'. בגנים ישלמו ההורים 880 שקל עבור 18 ימים במחזור א' (48.88 שקל ליום), לעומת 430 שקל למחזור ב' שיימשך ארבעה ימים בלבד (107.50 שקל ליום)

פורסם בתאריך: 17.6.20 12:25

עיריית חיפה פרסמה את מחירי הקייטנות, הצהרונים ובית הספר של החופש הגדול, וניכרים בהם הבדלים משמעותיים בין מחירי מחזור א' לאלה של מחזור ב'. בגנים לגילאי טרום טרום חובה עד חובה ישלמו ההורים 880 שקל עבור 18 ימי פעילות במחזור א', כלומר 48.88 שקל ליום, לעומת מחזור ב' שיימשך ארבעה ימים בלבד ועבורו ישלמו ההורים 430 שקל, שהם 107.50 שקל ליום עבור אותה הפעילות ואותן השעות.

תמחור הפעילות עורר זעם רב בקרב הורים רבים אשר כינו אותו "הזוי ומקומם". המחזור הראשון ייפתח ב-14 ביולי ויסתיים ב-9 באוגוסט (ב-30 ביולי, שבו יצוין ט' באב, לא תתקיים פעילות), והמחזור השני יתקיים ב-13-10 באוגוסט. בשני המחזורים הפעילות תתחיל בשעה 7:30 ותסתיים בשעה 17:00. יודגש שניתן לבחור בפעילות קייטנת הגן ללא צהרון בשעות 13:00-7:30 במחיר של 360 שקל או רק צהרון בשעות 17:00-13:00 במחיר של 520 שקל.

יצוין שהשנה בחרה העירייה במתנ"ס נוה יוסף כגורם המפעיל את הקייטנות. כזכור, בשנה שעברה נבחר גורם אחר והדבר גרם למשבר בין המתנ"ס לעירייה, ובהמשך גם לאיום של ראש העיר עינת קליש רותם לנתק את הקשר עם המתנ"ס.

הורים ששוחחו עם "כלבו – חיפה והקריות" טוענים שהעירייה קיצצה בשעה את משך הפעילות בקייטנות לעומת השנים קודמות, שבהן הסתיימה הפעילות בשעה 14:00.

 

 

בית הספר של החופש הגדול, הפעילות לכיתות א'-ד' תתקיים במחזור אחד שייפתח ב-14 ביולי ויסתיים ב-9 באוגוסט (גם כאן ב-30 ביולי לא תתקיים פעילות בגלל ט' באב). הפעילות תתקיים בשעות 17:00-8:00, ולתלמידי כיתות א' ו-ב' היא תעלה 880 שקל ולתלמידי כיתות ג' ו-ד' היא תעלה 1,066 שקל. גם בבתי הספר של החופש הגדול, בדומה לפעילות בגנים, ניתן להשתתף רק בפעילות הקייטנה במחיר של 360 שקל לתלמיד או רק בפעילות הצהרון שתעלה 520 שקל לתלמידי כיתות א' ו-ב' ו-706 שקל לתלמידי כיתות ג' ו-ד'.

הפעילות בבתי הספר של החופש הגדול תכלול פעילות הפגה, פעילות חברתית, משחקים ותנועה. כמו כן תתקיים פעילות העשרה שבמסגרתה ייחשפו התלמידים לתחומים שונים כמו אמנויות, ספורט, תיאטרון ומוזיקה. במסגרת הפעילות הלימודית יוקדשו מדי יום שעתיים לתגבור מיומנויות יסוד בקריאה ובכתיבה ולתחומי ליבה. בניגוד לשנים קודמות יידרשו התלמידים להביא איתם אוכל ושתייה מהבית.

יצוין שבפרסום שהוציאה העירייה לבתי הספר של החופש הגדול מוצעת להורים אפשרות לשלם דרך אתר האינטרנט של יחידת הצהרונים במתנ"ס נוה יוסף – קישור שאינו פעיל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הסוד הקטן של הקייטנות העירוניות

    מעניין לכמה ילדים יסבסדו את הקייטנות בחינם לחלוטין, על חשבון ייקור תשלומי הורים אחרים שמשלמים.
    האם אפשר לקבל תחקיר כמה ילדים משתתפים כל שנה בקייטנות מבלי לשלם בכלל? ומה הקריטריונים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר