רקטור אוניברסיטת חיפה פרופ' גוסטבו מש בוועידת ערי ישראל לחינוך (צילום: ראובן כהן)
רקטור אוניברסיטת חיפה פרופ' גוסטבו מש בוועידת ערי ישראל לחינוך (צילום: ראובן כהן)

לראשונה באוניברסיטה: שבוע פתוח מקוון

בשל הנחיות משרד הבריאות תקיים אוניברסיטת חיפה לראשונה בתולדותיה שבוע פתוח מקוון. השבוע  הפתוח, שמיועד למתעניינים בלימודים לתואר שני, יתקיים ב-25-21 ביוני, ובמסגרתו יתקיימו מפגשי ZOOM עם ראשי תוכניות הלימוד, עם אנשי סגל אקדמי ועם סטודנטים בוגרי התוכניות

פורסם בתאריך: 17.6.20 17:46

לראשונה בתולדותיה תקיים אוניברסיטת חיפה שבוע פתוח מקוון בשל הנחיות משרד הבריאות במסגרת המאבק בנגיף הקורונה. השבוע הפתוח, אשר מיועד למתעניינים בלימודים לתואר שני לשנת הלימודים תשפ"א, יתקיים ב-25-21 ביוני, ובמסגרתו יתקיימו עשרות מפגשים באמצעות אפליקציית ZOOM עם ראשי תוכניות הלימוד השונות, עם אנשי סגל אקדמי ועם סטודנטים בוגרי התוכניות, שיספרו על השתלבותם בשוק התעסוקה. לנרשמים במהלך השבוע הפתוח המקוון תעניק האוניברסיטה הנחה של 50 אחוז בדמי הרשמה.

באוניברסיטה מציינים שמטרתו של התואר השני היא להגדיל את ארגז הכלים ואת היכולות של הבוגרים ולפתוח להם יותר אפשרויות בעולם התעסוקה של המאה ה-21. כחלק ממהפכת המולטיברסיטה, חלק גדול מתוכניות הלימוד לתואר שני הן מולטידיסציפלינריות ורב תחומיות בהגדרתן, כמו משפטים ללא משפטנים, אינטראקציית אדם-מחשב, סוציולוגיה ארגונית יישומית, טכנולוגיות בחינוך וקרימינולוגיה. לצד ההוראה הפרונטלית מתקיימים לימודים במעבדות מחקר, בכיתות חכמות ובמרחבי למידה טכנולוגיים, וסיורי שטח.

 

 

מהאוניברסיטה נמסר כי במטרה לאפשר לסטודנטים לשלב בין עבודה ללימודים, חלק גדול מתוכניות הלימוד הן במתכונת לימודים של יום בשבוע ובחלקן ניתן להשלים את התואר במשך שנה.

רקטור האוניברסיטה פרופ' גוסטבו מש: "תוכניות הלימוד השונות לתואר שני מכשירות את הסטודנטים להוביל את שוק העבודה בכל תחומי התעסוקה, תוך הקניית דרכי חשיבה חדשות באמצעות שיטות לימוד עדכניות הן מבחינה תאורטית והן מבחינה מעשית. אנחנו חיים בתקופה של שינויים מהירים, ומשבר הקורונה הוא כמובן דוגמה קיצונית לכך, ולכן אנשים עם ארגז כלים רחב ועם יכולות מגוונות יצליחו להתאים את עצמם טוב ומהר יותר למציאות כזו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר