בית הספר רוממה ניגונים
בית הספר רוממה ניגונים

רוממה ניגונים הוסמך לבית ספר ירוק

בית הספר רוממה ניגונים שנפגע בשריפה הגדולה שהשתוללה בחיפה בנובמבר 2016 קיבל מהמשרד להגנת הסביבה וממשרד החינוך הסמכה לבית ספר ירוק

פורסם בתאריך: 28.6.20 11:57

המשרד להגנת הסביבה ומשרד החינוך הסמיכו את בית הספר רוממה ניגונים לבית ספר ירוק והעניקו לו תו ירוק. ההחלטה להסמיך את רוממה ניגונים לבית ספר ירוק התקבלה על ידי ועדת ההסמכה שהגיעה לאחרונה לבית הספר כדי לבחון את עמידתו בקריטריונים הנדרשים לכך.

השריפה שהשתוללה בחיפה בנובמבר 2016 פגעה גם בבית הספר ותלמידיו פונו ממנו, ובעקבות כך הציבה לעצמה הנהלת רוממה ניגונים מטרה להפוך לבית ספר ירוק כדי להיות שותפים בשיקום האזור ובניהול אורח חיים מקיים. ההסמכה התקבלה לאחר שתלמידי בית הספר עברו תהליך לימודי מקיף שכלל בניית תוכניות עיוניות ומעשיות ליישום העקרונות המנחים, אשר כוללים למידה על הסביבה, יישום אורח חיים מקיים וקיום פעילות בנושא שמקדם שינוי בתודעה וביחס של הקהילה לסביבה. במסגרת זו יזמו צוות בית הספר ותלמידיו פעילויות בנושאים סביבתיים שונים כמו שימוש מושכל בטלפונים ניידים ומעבר לטלפונים פשוטים, הקמת גינה קהילתית לשיקום האזור והשתתפות במיזם החינוכי העירוני בנושא חזירי הבר.

 

 

מרכז חינוך סביבתי וקיימות באיגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה ד"ר דן גוטליב: "הגברת המודעות לפיתוח אורח חיים מקיים בקרב תלמידים במערכת החינוך היא נושא מרכזי וחשוב במסגרת פעילויות האיגוד. העבודה עם בתי הספר שמה דגש על עקרונות של למידה בין תחומית, חוויה, חדשנות ואקטיביזם סביבתי. אני מברך את רוממה ניגונים על קבלת ההסמכה כבית ספר ירוק ועל התמדה בפעילות הירוקה בתקופה מאתגרת של משבר קורונה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שכן

    זה בית הספר האזורי שלנו ואני מסרב לשלוח לשם את ילדי!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר