הרב שי פירון (צילום: אוליבייה פיטוסי)
הרב שי פירון (צילום: אוליבייה פיטוסי)

פירון יעמוד בראש ועדה לבחינת ניהול החינוך העל יסודי בקרית ביאליק

שר החינוך לשעבר הרב שי פירון יעמוד בראש ועדה ציבורית שתבחן את ניהול החינוך העל יסודי בקרית ביאליק. בוועדה, שעל הקמתה החליט ראש העיר אלי דוקורסקי לאחר כישלון המכרז לניהול בתי הספר העל יסודיים בקריה, יהיו חברים אנשי חינוך, אנשי ציבור, הורים ומורים

פורסם בתאריך: 29.6.20 18:03

עירית קרית ביאליק הודיעה על הקמתה של ועדה ציבורית בראשותו של שר החינוך לשעבר הרב שי פירון לבחינת ניהול החינוך העל יסודי בעיר. על הקמתה של הוועדה החליט ראש העיר אלי דוקורסקי לאחר כישלון המכרז לניהול בתי הספר העל יסודיים בקריה. בוועדה יהיו חברים אנשי חינוך, אנשי ציבור, הורים ומורים.

בשלב הראשון ילמדו פירון ומנכ"לית עיריית רעננה לשעבר מיכל הירש נגרי את המאפיינים של מערכת החינוך בקרית ביאליק בכלל ושל מערכת החינוך העל יסודית בפרט, כאשר הדגש יושם על מתן מענים פדגוגיים לתלמידים מתקשים ולתלמידים מצטיינים. מהעירייה נמסר כי דוקורסקי ביקש להציע פתרונות לילדים "השקופים" שאינם משתייכים לשום קבוצה מובהקת ואשר "הולכים לאיבוד" בבית הספר. כמו כן ביקש דוקורסקי לתת את הדעת להמשכיות הפרויקטים הקיימים בתיכון, במיוחד בתחומים המדעי-טכנולוגי והחברתי-קהילתי.

 

 

בשלב השני תבחן הוועדה אם בית ספר התיכון הקיים ובית ספר התיכון שעתיד לקום בשכונת נאות אפק ינוהלו על ידי רשת או על ידי העירייה עצמה. כמו כן תבחן הוועדה את התהליכים הפדגוגיים, החינוכיים-ערכיים והכלכליים בראייה של טובת התלמיד ושמירה על איכות תהליכי הוראה-למידה בבית הספר.

דוקורסקי: "בהחלטתי להקים את הוועדה הציבורית עמדו לנגד עיני שתי מטרות – לקדם ולמנף את איכות החינוך בעיר ולקיים תהליך שיתוף ציבור בהחלטה חשובה כל כך שלה השלכות לדור העתיד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. די להשחתת כספי הציבור תתאחדו כבר

    כל תלמידי הקריות הולכים לאיבוד בעיריות קטנות וחלשות הכסף הולך לכפילות בג'ובים בעיריות בגודל שכונה.. כל הקריות קטנות משכונת נוה שאנן בחיפה.
    במקום תקציבי חינוך יש 4 פעמים כפילות של מנהלי אגפי חינוך בק. מוצקין, ים, ביאליק ואתא… זאת השחיתות

  2. בתשבע זליג

    הבחירה של ראש עירית קריית ביאליק בשי פירון נכונה מערכת החינוך אצלו בראש הפרמידה
    אלי דוקורסקי זן נדיר שעוסק בעיקר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר