איתי קרויטרו
איתי קרויטרו

איתי קרויטרו מעירוני ה' נבחר ליו"ר מועצת התלמידים הארצית

יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית החדש הוא איתי קרויטרו - תלמיד כיתה י"א בבית הספר עירוני ה'. "היעדים של בני הנוער בישראל נשארים אותם היעדים כי בני נוער נשארים אותם בני נוער", הוא אומר, וכבר מתכונן לשנת הלימודים הבאה

פורסם בתאריך: 6.7.20 08:38

איתי קרויטרו, תלמיד כיתה י"א בבית הספר עירוני ה' נבחר אתמול (ראשון) ליו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית. בתפקידו הקודם במועצה שימש קרויטרו יו"ר הוועדה האתית-משפטית שלה, וזוהי השנה החמישית שלו כחבר וכיו"ר במועצות הנוער השונות – הבית ספרית, העירונית והמחוזית – כאשר במועצה הארצית הוא חבר זה שנתיים.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" עם היבחרו אמר קרויטרו כי מגיפת הקורונה לא משנה מהותית את עבודת המועצה. "יש דברים שהתחדדו לנו בתקופת קורונה", הוא אומר, "אבל בסופו של דבר, בני נוער לא מפסיקים לפעול למרות שהשגרה שלהם השתנתה. מה שכן – אנחנו מבינים הרבה יותר את החשיבות של השוויון במערכת החינוך, של הנגשת אמצעים לבני הנוער, ושל החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. בעקבות הקורונה התחזקה אצלנו ההכרה שאנחנו צריכים לשים על זה דגש בעבודה שלנו. עם זאת, היעדים של בני הנוער בישראל נשארים אותם היעדים כי בני נוער נשארים אותם בני נוער".

 

 

לדבריו של קרויטרו, היתרונות של בני הנוער על המבוגרים בתקופת משבר הקורונה הם אי הימצאותם בקבוצות סיכון ושליטתם באמצעים הטכנולוגיים ובאמצעי התקשורת הדיגיטליים: "המועצה ממשיכה ותמשיך לייצג את האינטרסים של בני הנוער, גם אם זה אומר לנסוע באוטובוסים לכנסת, להשיג את האישורים המתאימים כדי להגיע לישיבות של ועדות הכנסת הרלוונטיות או לשוחח עם חברי כנסת באמצעות אפליקציית זום. כשנצטרך לשבת ליד שולחן מקבלי ההחלטות, אנחנו נשב שם".

מה עומד כעת על סדר היום שלך?

"עד לתחילת שנת הלימודים יש עוד פחות מחודשיים, אבל כבר עכשיו צריך להתכונן אליה, במיוחד כשאנחנו יודעים שמחכה לנו גל נוסף של התפרצות. חשוב שיהיה שוויון בלמידה מרחוק ושהיא לא תהיה תלויה במצבה הכלכלי של משפחה – אם ידה משגת לקנות מחשב או לא. השוויון בלמידה מרחוק הוא נושא של כאן ועכשיו, ונמשיך לטפל בו גם בתחילת הקדנציה שלי כיו"ר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הנה נולד עוד פוליטיקאי, מדבר ומדבר ובעצם לא אומר כלום…

  2. אילנה

    כל הכבוד לנער. איתי קרויטרו המשך בדרכך זו, המשך לדאוג לנוער. היום לנוער, ובהמשך דרכך בכל אשר תמצא לנכון.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נותנים היום לילדים יותר מידי כוח, פשוט שבו על התחת ותלמדו, כי זה התפקיד שלכם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר