עורך דין ׁ(צילום: ף א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
עורך דין ׁ(צילום: ף א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

סטודנטים למשפטים יוכלו להיבחן במשרדי עורכי דין

בעקבות החלטת פורום הקורונה כי האוניברסיטאות יקיימו בחינות מקוונות פרסם דיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה פרופ' אורן גזל-אייל פוסט ובו בקשה מעורכי דין באזור חיפה והצפון לאפשר לסטודנטים שאין בבתיהם תשתית אינטרנט ראויה לקיים את הבחינה במשרדיהם. עשרות משרדים נענו לבקשה

פורסם בתאריך: 8.7.20 11:26

סטודנטים בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה שאין להם תשתית טובה של אינטרנט בבתיהם יוכלו להיבחן במשרדי עורכי דין בעיר – כך נמסר מהנהלת האוניברסיטה.

בעקבות החלטת פורום הקורונה כי האוניברסיטאות יקיימו בחינות מקוונות פרסם דיקן הפקולטה למשפטים פרופ' אורן גזל-אייל פוסט ובו בקשה מעורכי דין באזור חיפה והצפון לאפשר לסטודנטים שאין בבתיהם תשתית אינטרנט ראויה לקיים את הבחינה במשרדיהם.

 

 

"כידוע, הוחלט כי האוניברסיטאות יקיימו את הבחינות של הסטודנטים בפיקוח באפליקציית זום וללא נוכחות פיזית של סטודנטים", כתב פרופ' גזל-אייל, "אלא שלסטודנטים רבים אין תשתית ראויה של אינטרנט בביתם, וכך הם עלולים להפסיד את הבחינות ואת הסמסטר כולו. משרדים שמוכנים לאפשר לסטודנטים כאלו להגיע אליהם בזמן הבחינות ולשבת בחדר שקט עם רשת WIFI יוכלו לסייע לנו, ובעיקר לסטודנטים שלנו, מאוד. אין צורך בכל השגחה אלא רק בחדר שקט עם רשת WIFI שבו הסטודנט יכול להיבחן".

הפוסט זכה להיענות רבה, ועד כה הציעו עשרות משרדים סיוע לסטודנטים. בהנהלת האוניברסיטה אומרים שאם יש משרדים נוספים שמעוניינים לסייע, הם יוכלו ליצור קשר עם הפקולטה למשפטים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר