בית הספר עירוני ג' (צילום: קובי פאר)
בית הספר עירוני ג' (צילום: קובי פאר)

עשרות תלמידים ומורים בעירוני ג' נכנסו לבידוד

תלמיד כיתה י"א בבית הספר עירוני ג' בחיפה אובחן כחולה קורונה. התלמיד השתתף בשבוע שעבר בבחינת הבגרות בתנ"ך, ולדבריה של מנהלת בית הספר לילך רומנו, התלמידים ואנשי הצוות שבאו איתו במגע נשלחו לבידוד

פורסם בתאריך: 21.7.20 16:52

עשרות תלמידים ואנשי צוות מבית הספר עירוני ג' בחיפה נכנסו היום (שלישי) לבידוד לאחר שתלמיד כיתה י"א בבית הספר, שאיתו הם באו במגע בשבוע שעבר במהלך בחינת הבגרות בתנ"ך, נמצא חולה בקורונה.

בהודעה להורים, לתלמידים ולאנשי הצוות כתבה מנהלת בית הספר לילך רומנו: "התבשרנו היום על ידי משרד הבריאות כי אחד מתלמידי בית הספר משכבת כיתות י"א נמצא כחולה מאומת בקורונה. החקירה האפידמיולוגית נסתיימה, ולפיה התלמידים וחברי הצוות שהיו עמו במגע יקבלו ממשרד הבריאות הודעה לטלפון הנייד עם דרישה להיכנס לבידוד. בית הספר יעבור היום ומחר בבוקר חיטוי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    דו”ח המודיעין של צה”ל לא משאיר מקום לספק, כפי שאמרתי ואמרו רבים, רק סגר מוחלט לשבוע לפחות ייקטע את נתוני הקורונה העולים בקצב חד, ואין קשר להגדלת הבדיקות, כי גם אחוז החיוביים בבדיקות עלה מ-2 ל-4 ול-6 ועכשיו מגיע ל-8 וגם יגיע ל-10 אחוז כלומר יהיו פה אלפי חולים ביום, וגם עשרות חולים קשה נוספים ביום, וגם עשרות מתים.
    הממשלה פוחדת מסקטורים שאין להם שום חשיבה כוללת אלא רק דרך חשבון הבנק שלהם, וככה לא מנהלים מגפה.
    אם היה סגר לשבועיים לפני חודש היינו עכשיו כבר במקום אחר פחות מ-1 אחוז חיוביים בבדיקות בלבד שזה מה שדרוש לקטוע את ההדבקה.
    מה שקורה כרגע זה חשיבה פוליטית פחדנית, כלכלית הזויה (כי הציבור ככל שנתוני התחלואה יעלו גם ייצא ויבלה פחות גם ללא סגר, מהפחד להידבק במקומות סגורים) ובתוך זה ניצול פוליטי ציני של האופוזיציה לנתניהו של הפגנות מתוקשרות, שביתות פראיות והתכתשויות בתוך הממשלה. ללא ספק מצב ביש מוחלט שיעלה בחיי אדם רבים, כנראה מספר החולים קשה יוכפל באוגוסט – תוך חודש, לפי דו”ח צה”ל.
    אלו בפייסבוק שממשיכים להפיץ שקרים גסים כאילו אין מגיפה או “זאת מגיפה פוליטית” ולא אכפת להם לסכן חיי אדם ולהפריע לניהול מגיפה עולמית מדבקת ביותר, תתביישו לכם. אתם אולי צעירים, נמהרים, רוצים להיראות “מגניבים”, מביאים סטטיסטיקות טיפשיות, תחשבו על משפחה שמאבדת אנשים רק כי אתם וחבריכם לא יכולתם לשים קצוץ ולא להדביק הלאה ולפרסם שטויות.
    ולגבי בתי הספר, כשבגל הראשון הזהירו במשרד הבריאות שמשם יבוא הגל השני, שאי אפשר לנהל מעקב אפידמיולוגי בבתי הספר כי יש עשרות תלמידים בכל כיתה יחד, במשרד האוצר, מנכ”ל האוצר באב”ד התבהם וצעק ודרש לפתוח הכל משיקול כלכלי של “הורים יחזרו לעבודה רק אם יהיו בתי ספר”. אז ראינו מה קרה. גם החל”ת נמשך במאות אלפים, וגם החזרה ללא בקרה מספיקה לבתי הספר הובילה לגל שני ענק והרסני. תודה לבאב”ד, בנט וכל הצעקנים המתלהמים גם עכשיו “לפתוח הכל בכל מחיר!”. נראה מה יאמרו כשנגיע לאלפי מתים בחורף.
    דרוש סגר מיידי של שבוע לפתוח, לפי שיגיעו שפעות החורף ואם לא נבלום עד אז, המצב פה יהיה גרוע מניו יורק.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר