בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)
בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)

1 בספטמבר מעבר לפינה: הורי דוד ילין ממודרים

בעוד פחות מחודש תיפתח שנת הלימודים, והוריהם של תלמידי דוד ילין עדיין לא יודעים אם ילדיהם יישארו ללמוד במבנה בית הספר שלהם ברחוב מגידו או יעברו למקום אחר. ההורים זועמים על עיריית חיפה ועל משרד החינוך במחוז שלא טורחים לעדכן אותם על עתידם של ילדיהם

פורסם בתאריך: 4.8.20 15:00

פחות מחודש לתחילת שנת הלימודים, ועדיין לא ידוע אם תלמידי דוד ילין יישארו ללמוד במבנה בית הספר שלהם ברחוב מגידו או יעברו למקום אחר. בקבוצות זאבי, שאליה אמור לעבור השטח שעליו בנוי בית הספר ואשר ייהרס לטובת בניית מגדלי מגורים, אומרים כי עדיין לא נקבע מועד לתחילת העבודות במתחם. ההורים ששרויים בחוסר ודאות כועסים על עיריית חיפה ועל משרד החינוך במחוז שלא טורחים לעדכן אותם על עתידם של ילדיהם.

"הטיפול של העירייה בנושא דוד ילין הוא שערורייה", אומרת אם לתלמיד בבית הספר, "האם הם לא מבינים ש-1 בספטמבר כבר מעבר לפינה? אם עוברים לבית הספר ברמת הנשיא – שיגידו לנו. אם נשארים במבנה הנוכחי – שיודיעו לנו. הכל נעשה בחדרי חדרים בלי שקיפות ובלי ליידע ציבור של מאות הורים. אנחנו לא זכאים לזמן כדי להיערך בהתאם? לנו אין עניינים לוגיסטיים לסדר? במיוחד עכשיו, בתקופת הקורונה, כאשר אין שום דבר ודאי, למה להוסיף לנו עוד חרדות?".

 

 

אב לילד בבית הספר: "אני מתפלא על משרד החינוך שממלא פיו מים. נכון שהאחראית לשיבוץ הילדים בבית הספר היא העירייה, אבל למחוז לא אכפת מה קורה עם הילדים שלנו? איפה מנהל המחוז ד"ר סער הראל? לא שומעים אותו בעניין. זה לא מעניין אותו? רק אם נעתור לבג"ץ נגדם הם יבינו? זהו חוסר אחריות משווע".

אם נוספת: "פניתי לעירייה ואמרו לי שהם מטפלים בעניין. ביקשתי לדעת איך אבל הם לא סיפקו תשובה, רק אמרו שעדיף שההורים יישבו בשקט ולא יעשו גלים כי זה יכול להזיק".

ממשרד החינוך במחוז נמסר: "הנושא מטופל".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. איכס

    תודה לעבריינית המורשעת ול"אמא של כל הילדים" על פועלכן למען ילדי חיפה. וכמו שאומר העוזר הנאמן של העבריינית: אלוהים רואה ושומע את הכל וישלם לכן.

  2. עוד הורה שכבר לא מופתע

    ותודה למנהלת בית הספר – בזכות ההתמדה ועקביות של ״אי עשיה, ואין צורך בניהול״ בית הספר לא יהיה ערוך ללמידה מרחוק כפי שלא היה מוכן בעבר. גם הגל השביעי יתפוס אותך מופתעת ולא מוכנה למשבר. הקורונה תמשיך לספק לך תירוץ מושלם.

  3. דנה

    לעיריית חיפה באמת לא אכפת מתושבי וילדי העיר. דוד ילין הוא לא היחיד שכך. גם בבתי ספר אחרים פתיחת שנת הלימודים במבנה ביה"ס לא ברור ואין מענה. לדבר לקיר יותר טוב מאשר לקבל תשובה מעיריית חיפה על שלל מנהליה ויועציה הרבים של ראש העיר.

  4. יואב

    שקיפות? חחח… אפס שקיפות . אין שיתוף ואין תשובות לשום גורם. דיקטטורה בולשביקית.

  5. נועה

    לא נדרשתם לכתוב מכתב שהעירייה פועלת ללא רבב כתנאי שהם בכלל יתחילו לחשוב על למצוא פתרון? – אם כך מצבכם טוב.
    בתי ספר אחרים נדרשו לכתוב ולהפיץ לככל ההורים מכתב שהעירייה פועלת ללא רבב כתנאי שהם יטפלו בנושאים שדרשו טיפול ככבר חודשים קודם ומעוכב על ידי העירייה.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדיניות ידועה של מחלקת החינוך, עמימות כדי שלהורים לא יהיה זמן להתלונן או לנסות לשנות החלטות פוגעניות.

  7. הורה

    והיכן מנהלת בית הספר? איפה היא בסיפור? למה היא לא נלחמת ? או לפחות מתקשרת עם ההורים שידעו מהו הסטטוס של בית הספר בעוד פחות מחודש.
    היא כרגיל לא מעדכנת את ההורים.
    בעצם, כרגיל היא לא באמת מנהלת את בית הספר הזה

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזו מנהלת? לא היתה בבית ספר הזה מנהלת מספר שנים. משתיקה סדרתית יש שם. הורסת כל דבר שנוגעת בו. פעם זה היה בית ספר איכותי, כיום מהעלובים בעיר.

  9. אמא בבית הספר

    המנהלת הצליחה בשנתיים לערער את מה שנבנה בעמל בשנים שקדמו.
    זה מתחיל בשימוש במסכי טלויזיה כמורים מחליפים, ממשיך בנסיון למסמס תלונות ומסתיים ברידוד בית הספר, כולל מסלול המחוננים היחידי מצפון לכפר סבא!

  10. להתעדכן

    בשבועות האחרונים מתבצעות עבודות שיפוץ רציניות במבנה של ביה"ס חוגים הישן ברחוב יאיר כץ. האם סוף סוף העירייה החליטה להכין את המבנה עפ"י דרישת משרד החינוך לקבלת תלמידי דוד ילין ?תעלומה…

  11. עדכון למעדכנת

    אם זה נכון, השיפוץ עדין ייקח מספר חודשים לא מעטים כך שלא פותר את בעיית פתיחת שנה

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ועדה קרואה לעיריית חיפה
    העירייה לא מתפקדת ומתחמקת מתשובות בכל נושא

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר