בית הספר עתיד צור ים
בית הספר עתיד צור ים

עתיד צור ים: מתמטיקה מעשית בשיעורי עיבוד שבבי

עינב לונדון ושירלי בוחמן - מורות למתמטיקה מבית הספר חוגים - יובילו מיזם בבית הספר התיכון צור ים של רשת עתיד, שבמסגרתו הן ילמדו מתמטיקה בשילוב עם עבודה מעשית בסדנה לעיבוד שבבי

פורסם בתאריך: 9.8.20 12:00

מורות מבית הספר חוגים בחיפה יובילו מיזם מיוחד במתמטיקה בבית הספר התיכון צור ים של רשת עתיד בשנת הלימודים הקרובה. לדבריו של מנהל עתיד צור ים מוקי זמברג, מדובר ברעיון ייחודי של הוצאת המתמטיקה מגבולות הכיתה והעברתה למימוש מעשי בסדנת עבודה.

זמברג: "המיזם קיבל את ברכת הדרך ממשרד החינוך. המורות למתמטיקה עינב לונדון ושירלי בוחמן מחוגים מבקשות להוכיח שלימוד מתמטיקה בשילוב עם עבודה מעשית בסדנה לעיבוד שבבי תייצר הבנה מעמיקה יותר של התחום בקרב התלמידים. אנחנו בטוחים שהמיזם יוביל להצלחה גדולה יותר בהישגי התלמידים במקצוע המתמטיקה".

בתחילת שנת הלימודים יגיעו שתי המורות לשבוע בצור ים וישתלבו בהוראת המתמטיקה בכיתות י' וביישומו של המיזם במסגרת הפעילות בסדנת העיבוד השבבי הממוחשבת.

 

 

בית הספר עתיד צור ים, אשר מפוקח על ידי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, שוכן בשכונת בת גלים. הוא הוקם בראשית שנות ה-2000 על ידי התעשיין סטף ורטהיימר בשיתוף עם חיל הים ועם עמותת צורים. באוגוסט 2019 עבר בית הספר לרשת עתיד שזכתה במכרז להפעלתו, ולומדים בו 155 תלמידים.

זמברג: "אנחנו נמצאים בעיצומה של ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"א ומצפים לבני נוער שעולים לכיתות ט' ו-י' שיצטרפו אלינו. התלמידים ילמדו מקצועות משמעותיים לחיים כמו חשמלאי מוסמך, חרט או כרסם ומכונאי ימי. נוסף על כך פועלת בבית הספר כיתת בו"מ – בגרות ומקצוע – שמשלבת לימודים לתעודת בגרות עם לימודי מקצוע".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר