חטיבת הביניים בבית הספר רעות (צילום: שושן מנולה)
חטיבת הביניים בבית הספר רעות (צילום: שושן מנולה)

פרשת רעות: בית המשפט הוציא צו לטובת התלמידות

בית המשפט המחוזי הוציא צו ארעי המונע מעיריית חיפה וממשרד החינוך לנקוט כל פעולה שתמנע את קבלתן של שבע תלמידות מזכרון יעקב לבית הספר רעות לאמנויות בחיפה. וזאת עד לדיון בעתירתם שהגישו הוריהם

פורסם בתאריך: 9.8.20 22:13

בית המשפט המחוזי בחיפה הוציא צו ארעי המונע מעיריית חיפה וממשרד החינוך לנקוט כל פעולה שתמנע את קבלתן של שבע תלמידות מזכרון יעקב לבית הספר רעות לאמנויות בחיפה. השופט נאסר ג'השאן דן היום (ראשון) בעתירה שהגישו הורי התלמידות נגד החלטתה של העירייה לבטל את קבלתן לרעות ולסרב לרשום אותן לבית הספר, כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והקריות", והוציא צווי מניעה עד לדיון בעתירה. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד גילי שפר וניבי אטיאס ממשרד בן ארי, פיש, סבן ושות' נגד עיריית חיפה ומשרד החינוך.

בהחלטתו קבע השופט כי "לאחר עיון בבקשה ובכתב העתירה ולאחר שנוכחתי כי השהייה בדיון בבקשה עלול לגרום נזק חמור לילדות, ניתן בזאת צו ארעי המונע מהמשיבים (העירייה ומשרד החינוך; ש"מ) לשנות את סטטוס התלמידות וכן צו המונע מהמשיבים לנקוט כל פעולה שיש בה כדי למנוע קבלתן לבית הספר רעות למקרה שהעתירה תתקבל".

 

 

עוד נקבע כי "ככל שקבלת תלמידים נוספים לבית הספר תגרום לאי שילוב התלמידות בבית הספר למקרה שהעתירה תתקבל, ניתן בזאת צו המונע מהמשיבים לקבל תלמידים נוספים. הצו ייכנס לתוקף באופן מיידי אולם יפקע אם עד 11 באוגוסט לא יפקידו המבקשים (הורי התלמידות; ש"מ) כתבי ערבות עצמית לפיצוי המשיבים בגין כל נזק שעלול להיגרם למשיבים או לצדדים שלישיים למקרה שהצו יבוטל או העתירה תידחה".

דיון נוסף נקבע ליום ראשון, 16 באוגוסט.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רחל

    גם אני תושבת חיפה… מדובר בילדים מוכשרים עם ייחודיות שבנוסף לכל גם משלמים אגרת תלמיד חוץ בסך כ800 ש"ח. רעות הינו בי"ס מיוחד באיזור הקולט תושבי חוץ. אפשר להתווכח, אבל הילדים כבר (כבר!!!) התקבלו, עברו תהליך סינון קפדני, התכוננו, הכירו את המחנכים שלהם ביום גיבוש, הכירו את שאר הילדים ופתאום. זה לא אנושי, ללא כל מחשבה על הילדים. אפשר היה לפרסם את החלטה גורפת משנה הבאה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר