מעונות הסטודנטים באוניברסיטת חיפה (צילום: רמי שלוש)
מעונות הסטודנטים באוניברסיטת חיפה (צילום: רמי שלוש)

האוניברסיטה מציעה מגורים במעונות לזוגות לא נשואים

הפתעה: דיקנאט הסטודנטים באוניברסיטת חיפה מאפשר לראשונה לזוגות סטודנטים לא נשואים לגור ביחד במעונות. מנהלת היחידה למעונות ולדיור באוניברסיטה אסנת ויינשטיין: "עידן הקורונה השפיע גם עלינו וקיבלנו ביטולים של חדרים משני זוגות. אנחנו מקווים שאנשים ייענו למודעה"

פורסם בתאריך: 26.8.20 11:12

דיקנאט הסטודנטים באוניברסיטת חיפה מאפשר לראשונה לזוגות סטודנטים לא נשואים לגור ביחד במעונות. במודעה שפרסם הדיקנאט נכתב: "גם סטודנטים וגם בזוגיות? חשבתם לגור יחד? זכיתם. התפנו לנו שתי דירות למגורי זוגות במעונות". יצוין שעד כה קיבלו רק זוגות נשואים (וכמובן סטודנטים רווקים) חדר במעונות.

"עידן הקורונה השפיע גם עלינו וקיבלנו ביטולים של חדרים משני זוגות", מסבירה מנהלת היחידה למעונות ולדיור באוניברסיטה אסנת ויינשטיין, "אנחנו מקווים שאנשים ייענו למודעה".

 

 

האם הצעת חדרים לזוגות שאינם נשואים הוא לא דבר חריג?

"יש קריטריונים שלפיהם אנחנו מקבלים סטודנטים למעונות. עד היום הצענו דיור גם לזוגות שהם ידועים בציבור, כמובן עם ההוכחות המתאימות, ולא רק לזוגות נשואים. נכון שלא הצענו עד עכשיו חדרים לזוגות של חברים, אבל לאחר שהסטודנטים כבר התקבלו ללימודים ואנחנו עומדים לפני תחילת שנה אז אין בעיה. מבחינתנו, אפילו אם רק אחד מהסטודנטים לומד אצלנו והשני לומד במוסד לימודי אחר, אין בעיה לקבל חדר במעונות של האוניברסיטה, כמובן בהתאם לקריטריונים. אנחנו חיים עכשיו בתקופה של אי ודאות בגלל נגיף הקורונה, ועדיין לא ידוע איך תיפתח שנת הלימודים האקדמית ואם תתקיים למידה מרחוק או שהסטודנטים יחזרו לקמפוס. כל הדברים הללו משפיעים גם על הסטודנטים שאמורים לגור במעונות, וייתכנו עוד שינויים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גל

    העיקר למכור !!!
    לא משנה למי ולמה.
    תכתבו לכל דורש ואולי תצליחו להגיע לתפוסה מלאה.

    במקום להוזיל לסטודנטים שאין בידם העיקר למכור.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר