בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)
בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)

יחידי סגולה: בריאלי יפגשו את תלמידי כיתות א' לפני פתיחת השנה

בניגוד לבתי הספר של משרד החינוך, שעל מנהליהם נאסר לקיים מפגשים בין תלמידי כיתות א' והוריהם למחנכות, בריאלי דווקא יקיימו מפגשים כאלה. מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "כל משפחה תגיע לבד לפגוש את המחנכת. נקפיד על חבישת מסיכה ועל שמירת מרחק. הכל ייעשה לפי המתווים והתקנות"

פורסם בתאריך: 27.8.20 08:02

תלמידי כיתות א' בכל הסניפים של בית הספר הריאלי והוריהם ייפגשו עם המחנכות לפני פתיחת שנת הלימודים בשבוע הבא – כך נמסר מהנהלת הריאלי. כזכור, משרד החינוך אסר על תלמידי כיתות א' בבתי הספר שבבעלותו להיפגש עם המחנכים שלהם, על אף שהמנהלים ביקשו ממנהל המחוז ד"ר סער הראל לקיים מפגשים כאלה. בסניפי היסוד של הריאלי ילמדו בשנת הלימודים הקרובה 224 תלמידים בשמונה כיתות א' – 28 תלמידים בכיתה.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" הסביר מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב כי הפגישות של המחנכות עם התלמידים ועם הוריהם יתבצעו לפי הכללים שקבעו משרד הבריאות ומשרד החינוך למניעת הידבקות בנגיף הקורונה: "כל משפחה תגיע לבד לפגוש את המחנכת. נקפיד על חבישת מסיכה ועל שמירת מרחק. הכל ייעשה לפי המתווים והתקנות".

 

 

לדבריו של בן דב, הפגישה בין תלמידי כיתות א' והוריהם למחנכות היא מסורת בריאלי: "התלמידים שלא למדו בגנים שלנו מצטרפים למשפחת הריאלי, וזהו יום חג עבורם ועבורנו. מעבר להתרגשות של התלמידים וההורים מהכניסה לבית הספר, זהו ציון דרך משמעותי בחייהם. אנחנו מבקשים להסיר את החששות מלבם של התלמידים והוריהם, ולתרגם את ההתרגשות לכיוון החיובי. אנחנו מעניקים לתלמידים שלנו כבר מהתחלה את ההרגשה שהם נכנסים למשפחה גדולה, תומכת ומחבקת. הקורונה הביאה על כולנו מגבלות שלא מאפשרות לנו לפעול כבשגרה, אך במקביל היא פתחה לנו דלת אחרת להיכרות קרובה ואישית יותר עם כל תלמיד. המחנכות יפגשו את הילדים בחיוך ויעשו להם היכרות עם הכיתות ועם בית הספר, כך שב-1 בספטמבר המקום ייראה להם מוכר וחביב".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אמא לשלושה

    אשריהם.
    מצער שמערכת החינוך נוהגת אחרת, ללא חשיבה על ההיבט הרגשי בכניסה לגנים חדשים (לפעמים לראשונה בחיים) ולכיתה א'.

  2. רמזור אדום לתושבי חיפה

    בערים אחרות בארץ הרשו.
    כנראה שהמצב בחיפה אדום מאוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר