גן ילדים (צילום: עופר וקנין)
גן ילדים (צילום: עופר וקנין)

"החלטה אומללה של העירייה לפתוח את הגנים רק ב-7:55"

הורים טוענים כי ההוראה של עיריית חיפה לכל גני הילדים בעיר לפתוח את שעריהם בשעה 7:55 ביומיים הראשונים של שנת הלימודים ולא בשעה 7:30 כפי שיהיה בשאר ימי השנה תגרום להם להם לבעיה במקום עבודתם ותיצור התגודדות של עשרות הורים שיסכנו האחד את השני בהדבקה בנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 31.8.20 07:59

עיריית חיפה הורתה לכל גני הילדים בעיר לפתוח את שעריהם בשעה 7:55 ביומיים הראשונים של שנת הלימודים ולא בשעה 7:30 כפי שיהיה בשאר ימי השנה.

בעקבות כך טוענים הורים שמתחילים את עבודתם בשעה 8:00 כי ההוראה גורמת להם לבעיה במקום עבודתם. עוד טוענים ההורים כי בשל ההנחיות של משרד הבריאות אשר אוסרות על התקהלות, בכניסה לגנים תיווצר התגודדות של עשרות הורים שיסכנו האחד את השני בהדבקה בנגיף הקורונה.

במכתב שנשלח להורים כתבו כמה גננות כי "לפי נוהלי משרד החינוך ועיריית חיפה, שער הגן יינעל בשעה 8:00 בדיוק. פיזור הילדים בסוף היום יהיה בשעה 14:00 בדיוק. אין להוציא ילדים מהגן לפני סיום הלימודים אלא באישור בכתב בבוקר ובחתימה על טופס המיועד לכך".

אם לילד שלומד בגן עירייה: "זו החלטה אומללה והזויה של עיריית חיפה שפותחת את הגנים רק בשעה 7:55. איזה פתרון מציעה העירייה להורים שצריכים להיות בעבודה כבר בשעה 8:00? לא לכולם יש גמישות בעבודה. דבר נוסף שלא מובן לנו ההורים הוא למה מזמינים את כל הילדים בבת אחת לאותה השעה? אני לא מקנאה בגננת שאמורה לקלוט את כל הילדים החדשים והבוכים באותו הזמן".

 

 

לדבריה של האם, בכניסה לגן עשויה להתרחש קטסטרופה: "העירייה שכחה שיש מגיפה? מה שיקרה הוא שהורים ל-35 ילדים יתגודדו ביחד בפתח הגן, ינשמו את הבל הפה האחד של השני, יידבקו וידביקו. אם הגננות יאפשרו כניסה לחצר, ההתגודדות תהיה שם. למה לא מביאים בחשבון מלכתחילה שלילדי גן, במיוחד בגילאים 3 ו-4, יש קשיי פרידה מההורים וסצינות של בכי. ההוראה של העירייה תיצור בלגן ותעלה באחוזים ניכרים את שיעורי הנדבקים בקורונה בחיפה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "גני הילדים יפתחו ב-1 בספטמבר לפי המתווה שאותו קבעה המדינה. בהתאם לכך, בגני החובה ייכנסו הילדים לגן בשעה 7:30 לאחר הסייעות שיגיעו כמדי יום בשעה 7:15. בגני טרום חובה תחל קבלת הילדים בשעה 7:55 בקבוצות של חמישה-שישה ילדים בתיאום מראש עם מנהלת הגן. ביומיים הראשונים יתקיימו פגישות היכרות עם הילדים לפי המתווה של משרד החינוך בקבוצות קטנות, כאשר ההורים ימתינו בקבוצות קטנות בחצר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גלי

    כל ההחלטות של העירייה עם ראשת העיר הנוכחית הן החלטות אומללות.
    אין דבר אחד טוב שהעירייה עושה . רק בזבוז כספי ציבור על משרות ומינויים בצמרת
    עבודה לטובת הציבור – אפס !!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל שטות ההורים מתלוננים
    עם 2000+ נדבקעם ליום אף מדינה שפויה לא פותחת גנחם ובתי ספר ישראל עושה פה ניסוי מסוכן ביותר שעלול לעלות החורף באלפי מתים אז אתם מתלוננים על חצי שעה?.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פרופ' ברבש אמר הבוקר ברשת ב' אף מדינה בעולם לא מהמרת ככה בחיי התושבים ופותחת בתי ספר עם אלפי נדבקים ליום. פשוט מהמרים פה על החיים של כולנו ואנחנו מאפשרים החלטות שגויות נמהרות בגלל האגו של איזה גלנט שחושב שהוא במטכל ומוריד פקודה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר