וירוס הקורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
וירוס הקורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

קורונה בבית הספר: תלמידה בנזירות נצרת נמצאה חיובית

מקרה ראשון של תלמיד חולה בקורונה בחיפה מאז פתיחת שנת הלימודים: תלמידה בבית הספר היסודי נזירות נצרת נמצאה חיובית בבדיקה. הוריה פנו למרכז מוסאוא לזכויות האזרחים הערבים בישראל בבקשת סיוע, שכן מדובר במשפחה מרובת נפשות אשר בביתה מתגוררת גם הסבתא שהיא חולת לב

פורסם בתאריך: 4.9.20 07:30

לראשונה מאז תחילת שנת הלימודים, תלמידת בית ספר יסודי בחיפה אובחנה כחולת קורונה. מדובר בילדה שלומדת בבית הספר נזירות נצרת, שחשה ברע ביום רביעי במהלך הלימודים. אתמול (חמישי) בבוקר היא נבדקה, ובערב קיבלו הוריה את ההודעה שבתם נמצאה חיובית בבדיקה.

ההורים פנו למרכז מוסאוא לזכויות האזרחים הערבים בישראל בבקשת סיוע, שכן מדובר במשפחה מרובת נפשות אשר בביתה מתגוררת גם הסבתא שהיא חולת לב.

 

 

מנכ"ל מוסאוא ג'עפר פרח: "עדיין לא ידוע מיהו הגורם המדביק כי נכון לעכשיו עדיין לא בוצע תחקיר אפידמיולוגי. סבתה של הילדה שגרה עם שאר בני המשפחה בדירתם הקטנה סובלת מבעיות לבביות ומוגדרת בקבוצת סיכון. פניתי בדחיפות לעיריית חיפה ולמשרד החינוך במחוז כדי לבחון אם אפשר לעזור למשפחה. בעיקרון צריך להכניס את כל המשפחה ואת כל בית הספר לבידוד. עדיין לא כל בני המשפחה נבדקו, ולכן אי אפשר לדעת מי נדבק ומי לא".

לדבריו של פרח, ההורים עדכנו את מחנכת הכיתה של בתם כי היא נדבקה: "לילדה יש שני אחים שלומדים גם הם בנזירות נצרת. הם נפגשו עם ילדים אחרים בשכונה, ובמערכת החינוך צריכים לדעת שיכול להיות שילדים שלומדים בכיתות אחרות ובבתי ספר אחרים נדבקו גם הם. אם העירייה תסייע במקום שבו תוכל הסבתא לשהות זה יהיה מצוין".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר