תקיפה אלימה (צילום: shutterstock.com/springtime78)
תקיפה אלימה (צילום: shutterstock.com/springtime78)

בית הספר ארלוזורוב: הורה תקף את אב הבית

הורים שהביאו את ילדיהם לבית הספר ארלוזורוב בקרית חיים מספרים כי אב לילד בכיתה א' תקף הבוקר את אב הבית של בית הספר לאחר שזה ביקש ממנו לצאת ממתחם בית הספר מכיוון שהוא לא עטה מסיכה. יו"ר ועד ההורים יוסי לבוב: "גועל נפש. הורים ביקשו מהאב להפסיק כי יש ילדים קטנים שמסתכלים, אבל זה לא עזר"

פורסם בתאריך: 6.9.20 13:59

אב לילד בכיתה א' בבית הספר ארלוזורוב בקרית חיים תקף הבוקר (ראשון) את אב הבית של בית הספר לאחר שזה ביקש ממנו לצאת ממתחם בית הספר מכיוון שהוא לא עטה מסיכה.

האירוע התרחש ליד השער שפתחה הנהלת בית הספר במיוחד עבור תלמידי כיתות א' כדי להקל עליהם את הכניסה לבית הספר, והורים שנכחו במקום מספרים כי אב הבית ביקש מההורה לצאת מהמתחם אך הוא סירב: "התפתח דין ודברים בין אב הבית להורה, וזה קילל אותו ועבר לאלימות פיזית".

בעקבות האירוע הוציא ועדי ההורים בבית הספר הודעה שבה נכתב: "אנו מגנים בתוקף את האלימות המזעזעת שאירעה הבוקר בשער בית הספר. לא ייתכן שאב הבית יותקף באכזריות (לדברי השומר וההורים שנכחו במקום) רק בגלל שביקש מהורה לצאת משטח בית הספר כי הוא היה ללא מסיכה. כל זה נעשה לעיניהם של הילדים וההורים. לפי הנחיות משרד החינוך, אין כניסת הורים לבית הספר אלא במקרים חריגים ובאישור המנהלת. נוסף על כך, יש חובת עטית מסיכה. כל זה נועד כדי לשמור על בריאותם של ילדינו ושל אנשי הצוות החינוכי. אף אחד לא יכול לקחת את החוק לידיים. אנו מודעים לתקופה הלחוצה ולחום הכבד שפוקד אותנו, אך אין בכך הצדקה לשום מעשה אלימות. אנו מביעים צער עמוק על המקרה ומקווים שדבר כזה לא יקרה שוב".

 

 

יו"ר ועד ההורים בבית הספר ארלוזורוב יוסי לבוב אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנחנו מגנים כל אירוע אלימות בבית הספר, ולא משנה מי האשם. אצלי יש אפס סובלנות לאלימות".

לדבריו, המתווה של משרד הבריאות ומשרד החינוך מאפשר להורים לילדים בכיתות א' להיכנס לשטח בית הספר בשבוע הראשון ללימודים, אך ההורים חייבים להקפיד על התקנות ולעטות מסיכה: "אם יש בעיה אפשר לפנות אלי, כיו"ר ועד ההורים הבית ספרי, וגם אל מנהלת בית הספר. אני עושה הכל כדי שלא תהיה אלימות בבית הספר, ומה שקרה היום זה גועל נפש. לא היה צריך להגיע לשיח אלים ולאלימות, מה גם שהילדים היו עדים למקרה. מה הם עוד צריכים לחוות עכשיו? לא מספיק כל מתווי הקורונה שהפכו את השנה הזו לשונה מבעבר? הורים שעמדו שם ביקשו מהאב להפסיק עם האלימות כי יש ילדים קטנים שמסתכלים, אבל זה לא עזר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר