רכב הסעות (צילום: מוטי קמחי)
רכב הסעות (צילום: מוטי קמחי)

הורי החינוך המיוחד יפגינו ביום שלישי

בשל אוזלת היד של עיריית חיפה בניהול מערך ההסעות לתלמידי החינוך המיוחד בחיפה, הוריהם יפגינו ביום שלישי בשעה 14:00 ברחבת העירייה. רנטה אדמסקי, מנהלת דף הפייסבוק "הורים לילדים בחינוך המיוחד מתאחדים במאבק על ההסעות בחיפה": "לא הגיוני שיש עדיין ילדים שיושבים בבית בגלל היעדר הסעה"

פורסם בתאריך: 13.9.20 13:08

הורים לילדים במסגרות החינוך המיוחד בחיפה יפגינו ביום שלישי ברחבת עיריית חיפה נגד אוזלת היד העירונית בניהול ההסעות אל בתי הספר ומהם. המארגנים מציינים שההפגנה קיבלה את כל האישורים הנחוצים, ובהם אישור של המשטרה, והיא תתקיים בשעה 14:00 לפי המתווה המיוחד לתקופת הקורונה, כולל עטיית מסיכות ושמירה על מרחק בין המפגינים.

אם אכן יוטל ביום שישי סגר כללי, החינוך המיוחד יוחרג והלימודים במוסדות החינוך המיוחד יימשכו, אך ההורים חוששים שדווקא בתקופה זו יחריפו הבעיות במערך ההסעות: "אם העירייה לא יודעת לנהל הסעות בשגרה, מה יהיה בשעת חירום?".

 

 

רנטה אדמסקי, אם לילד שלומד במסגרת של החינוך המיוחד ומנהלת דף הפייסבוק "הורים לילדים בחינוך המיוחד מתאחדים במאבק על ההסעות בחיפה", מספרת כי מספר התלונות שהיא קיבלה בנושא ההסעות הוא חסר תקדים ביחס לשנים עברו: "לא הגיוני שיש עדיין ילדים בחינוך המיוחד שיושבים בבית בגלל היעדר הסעה. זה לא מקובל שכאשר ההסעות כבר מגיעות הן מאחרות בשעה. למה הילדים שלנו צריכים להפסיד לימודים ולהגיע לבית הספר בשיעור השני? למה צריך להמתין שעות עד שמישהו יענה באגף החינוך של העירייה? לאף אחד לא אכפת, לא למשרד החינוך ולא לעיריית חיפה. כבר עכשיו, עוד לפני הכניסה לסגר שלא חל על ילדינו, אנחנו מבקשים להביע את מחאתנו על הדרך שבה העירייה מתייחסת לנושא ההסעות למסגרות החינוך המיוחד".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יונה היה פותר את זה ב 10 דקות. והופ יש חברה פרטית שמסיעה את כל הילדים !!!

    בחינוך ילדים אין משחקים על הגב שלהם.
    אבל ,רציתם לזרוק את הזקן. אמרתם- "תביאו מטאטא חדש"
    עכשיו תאכלו את הלקרדה !

  2. שירה

    כל הכבוד לרנטה, שנים שהחינוך המיוחד מופקר בחיפה , לתבוע את העיריה על הזלזלול בתושבים

  3. גלי

    בושה וכלימה שצריך להיאבק על דבר בסיסי ולחלשים בחברה
    העיקר כסף בלי הגבלה על יועצים, עוזרים משרדים פרטיים, יחסי ציבור ופרסום יש לה.
    בזבזנית שלא יודעת דבר על כלכלה וניהול נכון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר