ההזמנה לסדרת ההרצאות
ההזמנה לסדרת ההרצאות

משרד החינוך במחוז חיפה מתקוון להורים

סדרת הרצאות בשם "מקוון אליך" שתשודר באמצעות אפליקציית זום תיפתח היום. במשרד החינוך מציינים כי מטרתן של ההרצאות היא להעמיק את הקשר של הצוותים החינוכיים עם הוריהם של התלמידים

פורסם בתאריך: 21.9.20 13:07

משרד החינוך במחוז חיפה פותח הערב (שני) תוכנית חדשה בשם "מקוון אליך" המיועדת להורים. במסגרת התוכנית תועבר במהלך השבוע סדרת הרצאות מקצועיות מקוונת באמצעות אפליקציית זום, שמטרתה היא להעמיק את הקשר של מערכת החינוך עם הורי התלמידים.

ההרצאה הראשונה – "יוצאים מהמסך – חינוך למיניות בריאה בעידן האינסטוש והטיק טוק" – תועבר הערב בשעה 20:00 על ידי רכזת מיניות ופגיעה מינית במחוז ד"ר דפנה צין. מחר תועבר ההרצאה ״משפחה קורונה ומה שביניהם – אתגרי התקופה להורים ולילדים בגיל הגן" על ידי רכזת הייעוץ בחינוך הקדם יסודי במשרד החינוך רונית גושן, ביום רביעי יעביר דורון אבן פז, יועץ חינוכי ומדריך מחוזי, את ההרצאה "מנהיגות הורית בלמידה מרחוק", וביום חמישי תעביר מיכל שמש, פסיכולוגית חינוכית והתפתחותית בכירה המשמשת גם כמנהלת השירות הפסיכולוגי החינוכי בקרית אתא, את ההרצאה ההרצאה "חמלה עצמית בהורות – בשגרה ובחירום".

 

 

במחוז אומרים כי התוכנית תבסס את הקשר בין ההורים לצוות החינוכי, שהוא אבן יסוד בהתפתחותם של הילדים, בתפקודם, בהישגיהם ובבריאותם הנפשית.

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל: "החשיבות בשמירה על הקשר של הבית והמשפחה עם הצוותים של מוסדות החינוך היא מסד משמעותי להעמקת החוסן של התלמידים בתקופה הזו. כך נמשיך לשמור על קשר רציף וניצור ערוץ פתוח להורים להיוועצות ולשיח".

לקישור להרצאה הראשונה לחצו כאן.

נוסף על כך פתח משרד החינוך קו טלפון מיוחד לרשותם של תלמידים, הורים ועובדי הוראה שיפעל לכל אורך תקופת החגים למתן סיוע רגשי. הקו, שמספרו הוא 073-3931888, יפעל בימים ראשון-שישי בשעות 14:00-8:00.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר