גן ילדים (צילום: עופר וקנין)
גן ילדים (צילום: עופר וקנין)

ביום ראשון: 284 גני ילדים בחיפה ייפתחו מחדש

בהתאם לסיכום שאליו הגיעו צוותי המקצוע של משרד הבריאות ומשרד החינוך, הלמידה בגני הילדים תתקיים שישה ימים בשבוע, וצהרוני ניצנים יפעלו חמישה ימים בשבוע. הגננות והסייעות יעטו מסיכות לאורך כל שעות הלימודים, והילדים יהיו פטורים מעטיית מסיכות אך יחויבו להגיע לגן עם הצהרת בריאות מדי יום

פורסם בתאריך: 16.10.20 09:02

284 גני הילדים העירוניים בחיפה ייפתחו ביום ראשון לפי הנחיות הממשלה להקלה בסדר. מעיריית חיפה נמסר כי תקופת הסגר נוצלה לרענון ולצביעה של המתקנים בחצרות של הגנים ולהצטיידות באמצעי מיגון.

עוד נמסר כי שני מתחמים של בדיקות קורונה ללא צורך בהפניית רופא יאפשרו לגננות ולסייעות להיבדק לפני פתיחת הגנים. המתחמים יפעלו כמתחמי היבדק וסע במרכז הקונגרסים היום (שישי) בשעות 14:00-9:00 ומחר (שבת) בשעות 20:00-14:00.

 

 

ממשרד החינוך נמסר כי בהתאם לסיכום שאליו הגיעו צוותי המקצוע של משרד הבריאות ומשרד החינוך, הלמידה תתקיים שישה ימים בשבוע כאשר צוות הגן הקבוע ימשיך לעבוד יחד כבשגרה. גם הצהרונים של תוכנית "ניצנים" ימשיכו לפעול כבשגרה במשך חמישה ימים בשבוע בקבוצות קבועות של עד 35 ילדים ובצוותים קבועים, כאשר ניתן יהיה לצרף ילדים משלוש כיתות אורגניות לכל היותר. גננות וסייעות משלימות יורשו לעבוד בשלושה גנים לכל היותר.

הגננות והסייעות יעטו מסיכות או משקף לאורך כל שעות הלימודים, והילדים יהיו פטורים מעטיית מסיכות. כל ילד מחויב להגיע לגן עם הצהרת בריאות חתומה מדי יום. לא תתקיים פעילות של מפעילים חיצוניים בגני הילדים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר