פרופ' גוסטבו מש (צילום: ראובן כהן)
פרופ' גוסטבו מש (צילום: ראובן כהן)

רקטור האוניברסיטה הודיע במפתיע על עזיבה

על אף שהוא היה אמור לסיים את תפקידו ב-2022 הודיע רקטור אוניברסיטת חיפה פרופ' גוסטבו מש על רצונו לעזוב. לפי הנוהל נדרש מש להודיע לסנאט על בקשתו לעזוב, ולאחר מכן יחלו החיפושים אחר מועמד מתאים לתפקיד

פורסם בתאריך: 29.10.20 17:50

רקטור אוניברסיטת חיפה פרופ' גוסטבו מש הודיע הבוקר (חמישי) במפתיע על רצונו לסיים את תפקידו. מש מכהן בתפקיד משנת 2016 והוא היה אמור לסיים את תפקידו בשנת 2022. לפי הנוהל נדרש מש להודיע לסנאט על בקשתו לעזוב, ולאחר מכן יחלו החיפושים אחר מועמד מתאים לתפקיד. יצוין שלמשרת הרקטור יכולים לגשת רק מועמדים שהם פרופסורים מן המניין.

מש נחשב למומחה בעל שם בתחום טכנולוגיות וחברה, בדגש על סייבר וחברה, על תרבות האינטרנט בקרב צעירים, על פשיעה וסטייה באינטרנט ועל קשר הורים-ילדים במדיה החדשה. הוא בוגר אוניברסיטת חיפה בחוגים לסוציולוגיה ולייעוץ חינוכי (1988) ובעל תואר דוקטור בסוציולוגיה מאוניברסיטת אוהיו בארצות הברית (1993). בשנת 1993 הוא הצטרף לאוניברסיטת חיפה, ובשנים 2004-2001 ו- 2010-2007 כיהן כראש החוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה. בשנת 2013 נבחר מש לתפקיד דיקן הפקולטה למדעי החברה, ושימש בתפקיד זה עד לשנת 2016.

מש שימש יו"ר קהילת המחקר של טכנולוגיות מידע ותקשורת של האגודה הסוציולוגית האמריקאית, כיהן כעמית מחקר במכון לחקר העיר של אוניברסיטת טורונטו בקנדה וכעמית מחקר בכיר במרכז לחקר האינטרנט באוניברסיטת אוקספורד באנגליה, ומשמש חבר בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר