אנטנות סלולריות על גג בניין (צילום: ניר קידר)
אנטנות סלולריות על גג בניין (צילום: ניר קידר)

הצעה לסדר: לבצע בדיקות קרינה בבתי הספר

בהצעה לסדר שהגיש חבר מועצת העיר מנחם קפלן מסיעת דגל לתושב הוא מבקש לבצע בדיקות קרינה בבתי ספר בחיפה. קפלן: "בדיקה בבתי הספר ותיקון המצב במקרה שיתגלו חלילה בתי ספר עם רף גבוה של קרינה הם המינימום הנדרש מאיתנו עבור בריאות ילדינו"

פורסם בתאריך: 2.11.20 08:21

חבר מועצת העיר מנחם קפלן מסיעת דגל לתושב הגיש הצעה לסדר ולפיה יבוצעו בדיקות קרינה בבתי ספר בחיפה. "מחקרים רבים מוכיחים שקרינה בלתי מייננת וקרינה אלקטרו מגנטית מהוות סכנה בריאותית לציבור, ובמיוחד לילדים, תוך הגדלת ההסתברות לחלות במחלות קשות בכלל ובסרטן בפרט", כתב קפלן בהצעתו, "קרינה זו עשויה להגיע מכמה מקורות – אנטנות סלולריות בקרבת בתי ספר, תשתיות מתח גבוה, לוחות חשמל המותקנים בתוך המוסדות ממש, נקודות של אינטרנט אלחוטי ועוד".

קפלן הוסיף כי "מיותר לציין שהבטחת בריאותם של ילדינו ושימורה של סביבה בטוחה בבתי הספר, שבהם ילדינו מבלים את רוב שעות היום, הוא אינטרס ראשון במעלה. ככל הידוע לי, חוזר מנכ"ל משרד החינוך מחייב את הרשות לערוך בדיקת קרינה בבתי הספר בתיאום עם המשרד להגנת הסביבה".

 

 

קפלן הציע כי תבוצע "בדיקת קרינה בכל בתי הספר בחיפה, וכן שיפורסמו תוצאות הבדיקה ורשימת בתי הספר שבהם נמצאו ערכים גבוהים מהרף המומלץ של המשרד להגנת הסביבה".

קפלן אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בדיקה בבתי הספר ותיקון המצב במקרה שיתגלו חלילה בתי ספר עם רף גבוה של קרינה הם המינימום הנדרש מאיתנו עבור בריאות ילדינו".

 

מנחם קפלן (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

מנחם קפלן (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר