פעילות הפגתית (צילום: דוברות עיריית חיפה)
פעילות הפגתית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

תוכנית פעילות הפגתית לתלמידי כיתות י"א ו-י"ב

במסגרת התוכנית שמשיקה עיריית חיפה ואשר תתקיים שלושה ימים בשבוע במרחבים פתוחים, יסיירו התלמידים ברחבי העיר בהדרכתם של אנשי חברת המוזיאונים, יערכו מפגשים עם אנשי התיאטרון העירוני, ייצאו לים באמצעות המרכז הימי ויקיימו מפגשי הכנה לצה"ל

פורסם בתאריך: 10.11.20 09:37

עיריית חיפה תקיים תוכנית פעילות לתלמידי כיתות י"א ו-י"ב שעומדים לפני בחינות הבגרות והגיוס לצה"ל. התוכנית תתקיים שלושה ימי פעילות בשבוע במרחבים פתוחים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תוך שימוש במשאבים עירוניים והפיכתה של העיר למרחב לימודי אשר מזמן חוויית למידה יצירתית.

התוכנית תכלול סיורים ברחבי העיר בהדרכתם של אנשי חברת המוזיאונים, מפגשים עם אנשי התיאטרון העירוני, יציאה לים באמצעות המרכז הימי, ומפגשי הכנה לצה"ל בדגש על חיל הים. במסגרת התוכנית יתקיימו גם פעילויות ספורט במתקני הספורט העירוניים, מפגשים עם מהנדסים ועם חוקרים בחברות הייטק שיחשפו את התלמידים לתחומי הביו-רפואה והבינה המלאכותית, לעולמות הווירטואליים ולפיתוחים האחרונים בעולם המדע כחלק מהתמודדות עם מגיפת הקורונה, וזאת באמצעים דיגיטליים ולמידה משולבת.

התוכנית ההפגתית תפעל לצד הלמידה מרחוק, תיתן מענה לצורך של התלמידים במפגשים חברתיים ותתקיים כחלק מתהליך של חזרה הדרגתית לספסל הלימודים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר