הכניסה לגן סביון
הכניסה לגן סביון

החורף הגיע: בוץ ובעיות ניקוז בגן בנוה דוד

גן סביון בנוה דוד, שבו לומדים 30 ילדים, סובל מבעיות ניקוז, משביל כניסה הרוס ומדרדרת של אבנים ובוץ, עד כדי כך שהילדים אינם יכולים להיכנס בכוחות עצמם אל הגן, והסייעת צריכה לקחת אותם על הידיים. ההורים טוענים כי תלונה הועברה למחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה סיגל ציוני, אך ללא הועיל

פורסם בתאריך: 17.11.20 08:01

גן הילדים העירוני סביון ברחוב המלך שלמה בשכונת נוה דוד סובל מבעיות תשתית חמורות, אשר מקשות את הכניסה לגן ואת הפעילות בחצר שלו בימי גשם. הורים לילדים בגן טוענים כי עיריית חיפה הבטיחה לטפל בליקויים, אך הבטחות לחוד ומעשים לחוד.

גן סביון, שבו לומדים 30 ילדים בגילאי טרום חובה וחובה, סובל מבעיות ניקוז, משביל כניסה הרוס ומדרדרת של אבנים ובוץ שמגיעה אל החצר ואשר אינה מאפשרת את הפעילות בו. לטענתם של ההורים, המצב הגיע לכדי כך שלאחר גשם חזק, הילדים אינם יכולים להיכנס בכוחות עצמם אל הגן, והסייעת צריכה לקחת אותם על הידיים ולהכניסם פנימה. עוד טוענים ההורים כי תלונה בנושא הועברה למחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה סיגל ציוני, וכי זו הבטיחה לטפל בבעיות אך מאז לא קרה דבר.

הגשם שירד בתחילת השבוע גרם שוב לבעיות המוכרות, וההורים חוששים שכעת, עם בוא החורף, הן יחריפו, ודורשים טיפול דחוף.

 

 

אב לילד בגן: "זו כבר השנה השנייה שאנחנו סובלים מאותן הבעיות. בשנת הלימודים שעברה, לאחר שכל הגן הוצף, התברר לנו שיש בעיה בניקוז, ותלונה הועברה לעירייה. אחד מההורים, שהוא אינסטלטור במקצועו, הביא ציוד מיוחד כדי לשאוב את המים מהגן. מלבד זאת, בצדו של שביל הכניסה לגן יש חומה שבנויה מאבנים ומעפר ושאינה מחזיקה מעמד בגשם, ומשם יש דרדרת אל החצר. השביל הרוס ברובו, ורק בחלקו נותר אספלט. מספיק גשם רציני אחד כדי שאבנים ובוץ יגיעו לחצר".

מה עשתה העירייה כדי לפתור את הבעיה?

"היא התקינה דשא סינטטי בחצר, אבל זה לא פתר את הבעיה כי הבוץ והאבנים מכסים את הדשא. המצב הוא בעייתי מאוד. הבוץ הוא חלק, וזה מאוד לא בטיחותי לאפשר לילדים קטנים לצעוד עליו".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית חיפה פועלת להגבהת הקיר התומך על מנת למנוע חדירת סחף למבנה. במקביל יבוצעו בגן עבודות ניקוז שבמסגרתן יונח במקום קולטן חדש. בתוך כך יצוין כי בוצעו עבודות ברחבת הכניסה שבמסגרתן תוקן גם השער".

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. האבא של כל הילדים

    תודה רבה לסיגל ציוני, הכלומניקית שהמציאה לעצמה את הכינוי "האימא של כל הילדים".
    עם אימא כזאת עדיף להיות יתומים.

  2. חשבתי רק קרית חיים זה החצר האחורית...

    גם מחנה דוד אוכלים לקרדה מחוסר תקציבים לחינוך

  3. חשבתי רק קרית חיים זה החצר האחורית.....

    גם מחנה דוד אוכלים לקרדה מחוסר תקציבים לחינוך

  4. חשבתי רק קרית חיים זה החצר האחורית.....

    גם מחנה דוד אוכלים לקרדה מחוסר תקציבים לחינוך.

  5. טל

    זה אמיתי? מתבכיינים על קצת בוץ בכניסה לגן? מה קורה איתכם רמת דוד למה הבית שלכם בחוץ נראה סבבה?
    אתם גרים בבוץ כל החיים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר