כיפת הזהב והגנים הבהאיים (צילום: המרכז הבהאי העולמי)
כיפת הזהב והגנים הבהאיים (צילום: המרכז הבהאי העולמי)

הבהאים החליטו: ילדינו לא חוזרים לבתי הספר

הורים מהמגזר הבהאי בחיפה החליטו כי ילדיהם לא יחזרו לבתי הספר מחשש להידבקות בנגיף הקורונה, וכי הם יעברו ללימוד ביתי. המרכז הבהאי העולמי: "ההורים מלמדים את ילדיהם בהתאם לתוכנית הלימודים שמעבירים אליהם המורים, וזאת עד שהם יהיו בטוחים מספיק לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך"

פורסם בתאריך: 22.11.20 11:34

הורים לילדים מהמגזר הבהאי בחיפה בחרו שלא להחזיר את ילדיהם לבתי הספר ועברו ללימוד ביתי (homeschooling). הסיבה: חשש שילדיהם יידבקו בנגיף קורונה.

לישראל מגיעים מדי שנה מאות בהאים מרחבי העולם כדי להתנדב במוסדות של המרכז הבהאי העולמי בחיפה. חלקם מגיעים לתקופה קצרה של כמה חודשים, וחלקם – בעלי משפחות עם ילדים – מגיעים לתקופה ארוכה של כמה שנים, כאשר ההורים משתלבים כחברי צוות במרכז, וילדיהם לומדים במערכת החינוך המקומית.

 

 

גורם המקורב לקהילה הבהאית בחיפה מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "לאחר שקבינט הקורונה התיר לתלמידי כיתות א'-ד' לחזור ללימודים בקפסולות, אך התיר מפגשים של ילדים מקפסולות שונות בצהרונים, החליטו ההורים שלמען הביטחון של ילדיהם הם יעברו ללמוד בבית ולא יגיעו יותר לבתי הספר". בהקשר זה יצוין כי לימוד ביתי מחייב אישור של משרד החינוך אשר מפקח על תוכנית הלימודים.

מהמרכז הבהאי העולמי נמסר בתגובה: "המרכז מסייע להורים הבהאים ללמד את ילדיהם בבית בהתאם לתוכנית הלימודים שמועברת אליהם על ידי המורים בבתי הספר שבהם הם לומדים, וזאת עד שההורים יהיו בטוחים מספיק לשלוח את ילדיהם למוסדות החינוך".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "למחוז הגיעו ארבע בקשות לחינוך ביתי. הנושא נמצא בבדיקה של גורמי הפיקוח במשרדנו, וטרם התקבלו ההחלטות בעניין".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר