כיתה בבית ספר (צילום: אמיל סלמן)
כיתה בבית ספר (צילום: אמיל סלמן)

תלמידי כיתות ה' ו-ו' חזרו לבית הספר

על אף העלייה בתחלואת הקורונה, תלמידי כיתות ה' ו-ו' בחיפה יחזרו מחר לבתי הספר, כאשר הלימודים יתקיימו במשך שלושה ימים בשבוע בבית הספר בקפסולות, ובשלושת הימים האחרים תתקיים למידה מרחוק. תלמידי כיתות א' ו-ב' יחזרו ללמוד בכיתות שלמות במקום בקפסולות

פורסם בתאריך: 23.11.20 16:10

למרות העלייה בתחלואת הקורונה וההכרזה על חיפה כעיר צהובה יחזרו מחר (שלישי) תלמידי כיתות ה' ו-ו' לבתי הספר. לפי המתווה שאותו קבע קבינט הקורונה, הלימודים בכיתות אלו יתקיימו במשך שלושה ימים בשבוע בבית הספר בקפסולות, ובשלושת הימים האחרים תתקיים למידה מרחוק באמצעות אפליקציית זום.

עוד קבע הקבינט כי תלמידי כיתות א' ו-ב' יחזרו ממחר ללמוד בכיתות שלמות במקום בקפסולות. כמו כן, המורים יוכלו להיפגש עם תלמידים מארבע קבוצות או כיתות שונות במקום עם תלמידים משלוש קבוצות או כיתות שונות כפי שהיה עד כה.

בהודעה ששלחה מנהלת בית הספר דוד ילין אילנית מועלם אביב להורים באשר להתנהלות של בית הספר שבניהולה – וממנה ניתן ללמוד על ההנחיות בשאר בתי הספר בעיר – נכתב: "על כל התלמידים ואנשי הצוות חלה חובת עטיית מסיכה בכל שעות הלימודים, כולל בהפסקות הנפרדות. המורים יקיימו מדי יום הסברה וחינוך על עטיית מסיכה ועל שמירת היגיינה ומרחק. יש למלא הצהרת בריאות בכל בוקר".

מועלם אביב הוסיפה כי בכניסה לבית הספר מוצבת פינה לשטיפת ידיים לשימושם של התלמידים ונוסף על כך הותקנו מתקני אלכוג'ל וחיטוי "אבל חשוב לצייד את התלמידים באמצעי חיטוי. אנא, דאגו לצייד את הילדים בשתי מסיכות נוספות".

 

 

בבית הספר טשרניחובסקי החליט המנהל דורון וינברג להקל על התלמידים עם עטיית המסיכות, ובמכתב להורים הוא ציין: "תלמידים שרוצים להסיר מסיכה מקבלים אישור לצאת מהכיתה למסדרון ולהסירה למשך כמה דקות. זהו מצב מורכב, אבל אנחנו חייבים לשמור על הבריאות של הילדים, של אנשי הצוות וגם של בני המשפחה של כולנו".

באשר ללמידה מרחוק כתב וינברג: "נעשה מאמץ להפחית שעות מסך במשך יום הלמידה ונשלב יותר משימות שיש לבצע בספרים ובמחברות ולא דרך מסכים".

מי שלא יחזרו מחר ללימודים הם תלמידי בית הספר היסודי עבד אל-רחמן אל-חאג' בשכונת חליסה שהוכרזה כשכונה אדומה, ולפיכך הורה משרד החינוך להנהלת בית הספר לעבור ללמידה מרחוק למשך שלושה ימים. לפי הודעתה של עיריית חיפה, אנשי חינוך ותלמידים המתגוררים בשכונה שמוגדרת ככתומה או כאדומה לא יוכלו לצאת מהשכונה כדי ללמוד או ללמד במוסדות חינוך המצויים מחוצה לה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרחית מודאגת

    טעות מרה!! מחזירים את כיתות א-ב ללא קפסולות, לצפיפות ולאי עטיית מסיכות! הסגר הבא בפתח! חיפה תהיה אדומה בקרוב):

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצערי בבית ספרנו 0 חינוך מיוחד) לומדים תלמידים מאיזורים אדומים ואף מלמדים צוותים מאיזורים אדומים שקיבלו אישור לצאת לעבודה . מה שכתוב בפיסקה האחרונה ממש לא נכון לצערי!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר