בית הספר אלמותנבי
בית הספר אלמותנבי

בית ספר אלמותנבי יעבור ללמידה מרחוק

בשל עלייה במספר התלמידים חולי הקורונה המאומתים שנמצאו בסקר אפידמיולוגי שנערך בבית הספר אלמותנבי (שיזף) בשכונת עבאס, בית הספר ייסגר מחר ויעבור ללמידה מרחוק עד ליום שני. בתוך כך מדווחת העירייה על עלייה במספר החולים בחיפה שעומד כעת על 385

פורסם בתאריך: 3.12.20 15:49

עיריית חיפה הודיעה כי בית ספר אלמותנבי (שיזף) בשכונת עבאס ייסגר מחר (שישי) ויעבור ללמידה מרחוק עד ליום שני. הסיבה לסגירה היא עלייה במספר התלמידים חולי הקורונה המאומתים שנמצאו בסקר אפידמיולוגי רחב שנערך בבית הספר, והיא תבוצע באישורו של מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל.

עוד נמסר מהעירייה כי נתוני משרד הבריאות מצביעים על עלייה במספר חולי הקורונה בעיר שעומד כעת על 385 – עלייה של 59 חולים מאז אתמול. 358 מהחולים נמצאים באשפוז ביתי, 22 מאושפזים בבתי חולים וחמישה במלוניות. מאז פרוץ המגיפה נפטרו מקורונה בחיפה 106 תושבים.

השכונות הכתומות נכון להיום הן חליסה, עבאס, ואדי ניסנאס וקרית שמואל, והשכונות הצהובות הן המושבה הגרמנית, כרמליה, קרית שפרינצק, רמת שאול, רמת אשכול, קרית אליעזר ותל עמל. בעירייה מסרו כי אם לא תהיה ירידה בנתונים תישקל הטלת מגבלות על השכונות הכתומות, ובהן סגירת מוסדות חינוך, פארק וגנים ציבורים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר