לינוי אייזנבך והמורה חן ביטון (צילום: דוברות עיריית חיפה)
לינוי אייזנבך והמורה חן ביטון (צילום: דוברות עיריית חיפה)

המחווה של עיריית חיפה לכבוד יום המורה

עיריית חיפה פרסמה קול קורא לתושבים לשלוח סיפורים והמלצות על אנשי חינוך שהשפיעו על חייהם, ומתוך הפניות נבחרו הסיפורים המרגשים ביותר. ביחד עם התלמידים, התלמידים לשעבר וההורים יצאו נציגי העירייה להפתיע את אנשי החינוך בבתי הספר ובגני הילדים ולומר להם תודה

פורסם בתאריך: 9.12.20 09:23

לרגל יום המורה שמצוין היום (רביעי) פרסמה עיריית חיפה בדף הפייסבוק שלה קול קורא לתושבים לשלוח סיפורים והמלצות על אנשי חינוך שהצליחו להשפיע על חייהם. מתוך הפניות שהתקבלו בחרה העירייה את הסיפורים המרגשים ביותר שנכתבו על ידי התלמידים, התלמידים לשעבר וההורים ויצאה ביחד איתם להפתיע את אנשי החינוך בבתי הספר ובגני הילדים, לומר להם תודה ולהעניק להם זר פרחים כהוקרה על היותם מורים לחיים.

אנשי החינוך שזכו לביקור המפתיע הם ניצה סלומון, מחנכת בחטיבת הביניים רעות לאמנויות, חן ביטון, מחנכת מתיכון קרית חיים, וסימה בן סימון, סייעת בגן הדתי-ממלכתי אורות.

אלה מוגליבסקי, תלמידה לשעבר, פנתה לעירייה וסיפרה על סלומון: "ניצה לימדה בכיתה המקבילה שלי. בחופש הגדול בתום שנתי הראשונה היא פגשה אותי ושאלה לשלומי. מתשובתי היא הבינה שהמצב הוא לא משהו, והיום בדיעבד אני מבינה שחוויתי חרם. היא הציעה לי לעבור לכיתתה, וההצעה הזו שינתה לי את החיים. מכיתה זו יצאתי עם חברי הטובים עד היום, וכבר עברו מאז 28 שנים. ניצה לקחה אותי תחת חסותה והכניסה אותי לביתה. כשאבי נפטר היא עטפה אותי באהבה ורתמה את כל בית הספר לתמוך בי. היא היוותה עבורי עוגן בטוח ומקום מפלט. ביחד עם אהבתה הרבה היא ידעה להציב גבולות ולא ויתרה לי ועלי".

 

 

במפגש בין השתיים אמרה מוגליבסקי לסלומון: "אין אדם שהשפיע עלי ועל חיי יותר ממה שאת השפעת עלי. היה לי חשוב שלא רק אני אדע כמה השפעת על החיים שלי אלא שעוד אנשים יידעו".

לינוי אייזנבך, תלמידת כיתה י"ב בתיכון קרית חיים אמרה למורה ביטון: "עשית בשבילי כל כך הרבה, ואת חלק כל כך גדול בחיים שלי שאני לא יודעת איך להסביר את זה. תמיד ידעת לבוא ולומר לי את המילה הנכונה ולחזק אותי".

אורלי אשור, אמו של ילד בגן אורות, הודתה לסייעת בן סימון: "תודה שאת יותר מסבתא עבור כל ילד בגן. את דואגת לילדינו כאילו שהם שלך, עוטפת אותם בחום ובאהבה, משקיעה מזמנך, מטפחת את הגן ונותנת לנו ההורים ללכת בנחת לעיסוקים שלנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר