קייטנה בגן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)
קייטנה בגן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)

בעקבות התערבות "כלבו": הוארכו שעות הקייטנות בחינוך המיוחד

הורים לילדים בחינוך המיוחד שנרשמו לקייטנות חנוכה שמארגנת עיריית חיפה טענו כי ילדיהם מופלים לרעה לעומת תלמידים בחינוך הרגיל בכך שהקייטנות בחינוך הרגיל נמשכות עד לשעה 17:00 ואילו בחינוך המיוחד רק עד לשעה 13:00. בעקבות התערבות "כלבו - חיפה והקריות" נוספה שעה לקייטנות של החינוך המיוחד

פורסם בתאריך: 9.12.20 14:17

בעקבות התערבות "כלבו – חיפה והקריות" הוארכו בשעה קייטנות חנוכה של עיריית חיפה לילדי החינוך המיוחד. אב לילד בחינוך המיוחד פנה לאתר וטען כי ילדים שנרשמו לקייטנות העירוניות במסגרת החינוך המיוחד מופלים לרעה לעומת תלמידים במסגרות החינוך הרגיל, והסיבה לכך היא שהקייטנות בחינוך הרגיל נמשכות עד לשעה 17:00 ואילו בחינוך המיוחד נקבע כי הן יפעלו רק עד לשעה 13:00.

האב, שמייצג הורים נוספים, פנה לעירייה וביקש להאריך את שעות פעילות הקייטנה במסגרות החינוך המיוחד, אך למרות שהקייטנות אמורות להתחיל ביום ראשון, עד להתערבות האתר הוא לא קיבל מענה.

בפנייתו לעירייה כתב האב: "אני חוזר ומבקש להאריך את שעות הפעילות ולו במעט דווקא לילדי החינוך המיוחד שזקוקים לשעות האלו יותר מכולם. אני חושב שמגיעות להם הזכויות של ילדי החינוך הרגיל, במיוחד מכיוון שהם צריכים את זה יותר מהם. עזרו לנו להקל על הילדים בנושא זה".

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר האב: "בכל פעם דורכים על ילדי החינוך המיוחד ועל הוריהם – אם בנושא ההסעות למוסדות החינוך שרק עכשיו, לקראת סיום השליש הראשון של שנת הלימודים, הסתדר, ואם בנושא פתיחת הצהרונים שהעירייה נתנה לנו להרגיש שהיא עושה לנו טובה. יש הורים לילדים במסגרת החינוך המיוחד, ואני ביניהם, שמרגישים כי בעירייה עושים לנו טובה בכך שהם מתייחסים לדבר הזה שנקרא חינוך מיוחד. הילדים שלנו צריכים לקבל את היחס הטוב ביותר. מה כבר אנחנו מבקשים – שייתנו לילדים שלנו הזדמנות אמיתית להיות בקייטנה. עד שמגיעים לקייטנה עם ההסעה ומתארגנים לפעילות, כבר צריכים לחזור. אנחנו מבקשים שיוסיפו להם לפחות עוד שעה".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "לנוכח פניות רבות מצד הורים למינהל החינוך לאישור קיומן של קייטנות החינוך המיוחד בחנוכה עד לשעה 14:00 החליטה העירייה להיעתר לבקשתם. הודעה בנושא תימסר להורים באופן פרטני".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר