פעילות שעת קוד בבית הספר הדו לשוני (צילום: סיסיליה האשול)
פעילות שעת קוד בבית הספר הדו לשוני (צילום: סיסיליה האשול)

שעת קוד: בדו לשוני למדו תכנות ואת הסודות שמאחורי גוגל

במסגרת פעילות שעת הקוד - יוזמה בין לאומית המאפשרת לילדים להתנסות בכתיבת קוד ולימוד על עולם ההייטק - למדו תלמידי בית הספר היסודי הדו לשוני תכנות ואת הסודות שמאחורי מנוע החיפוש גוגל. הפעילות הועברה בעברית ובערבית בשיתוף עם עובדים מגוגל ישראל והתקיימה בצורה מקוונת

פורסם בתאריך: 9.12.20 16:36

תלמידי בית הספר היסודי הדו לשוני בחיפה למדו השבוע תכנות ואת הסודות שמאחורי מנוע החיפוש גוגל. הלימודים התקיימו במסגרת פעילות שעת הקוד, שהיא יוזמה בין לאומית המאפשרת לילדים להתנסות בשעה אחת של כתיבת קוד ולימוד על עולם ההייטק. הפעילות שהועברה בשפה העברית ובשפה הערבית, נערכה בשיתוף עם עובדים מגוגל ישראל והתקיימה בצורה מקוונת.

אליאס חורי, מהנדס מחשבים ואב לילד בבית הספר הדו לשוני: "מטרתה של שעת הקוד היא לחשוף את הילדים מגיל צעיר להייטק, לתכנות ולשפת תכנות. הפעילות התקיימה בכל הכיתות בבית הספר. לתלמידי כיתות א' ו-ב' הוקרא סיפור מותאם גיל בנושא ההייטק, ובשאר הכיתות למדו התלמידים איך עובד מנוע חיפוש, בדגש על גוגל, וקיבלו הסבר איך גוגל יודע למשל למצוא תמונות ואתרים. בכיתה ה', שהיא הכיתה הגבוהה בבית הספר, ההרצאה היתה רק בשפה הערבית, כולם הבינו ושאלו שאלות מעניינות. הפעילות היתה מוצלחת מאוד".

 

 

האם לא מוקדם מדי ללמד תכנות בכיתה ג'?

"בהחלט לא, כי כל התלמידים מכיתה ג' חשופים לגוגל כשהם מחפשים מידע. מעבר לזה, הבאתי מהנדסים מאינטל שמלמדים תכנות בסיסי מותאם גיל, ואנו מתכננים שיתוף פעולה עם גוגל מעבר לאירוע החד פעמי שנערך השבוע. הכוונה היא להביא מהנדסים שילמדו תכנות פעם בשבוע בבית הספר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר