חיסון קורונה (צילום: אליהו הרשקוביץ)
חיסון קורונה (צילום: אליהו הרשקוביץ)

מסתמן: הצוותים החינוכיים בחיפה יתחסנו בשבוע הבא

ביוזמה של הפיקוח במשרד החינוך במחוז חיפה התבקשו מנהלי בתי הספר בעיר להכין רשימות של אנשי הצוותים החינוכיים לקראת חיסונם נגד קורונה בשבוע הבא בקריה הרפואית רמב"ם, ללא קשר לגילם. מנהלת בית ספר: "אני מניחה שרוב המורים אצלי יסכימו להתחסן, אך לא מדובר בהוראה מחייבת"

פורסם בתאריך: 30.12.20 13:25

מנהלי בתי הספר בחיפה התבקשו להכין רשימות של אנשי הצוותים החינוכיים לקראת חיסונם נגד קורונה בשבוע הבא בקריה הרפואית רמב"ם, ללא קשר לגילם, וזאת במסגרת יוזמה של הפיקוח במשרד החינוך במחוז חיפה.

בהודעה שנשלחה למפקחי בתי הספר במחוז נכתב: "דיברנו עכשיו עם ד"ר אבי ויסמן, סגן מנהל רמב"ם, שביקש שנכין רשימות של צוותי חינוך בכל מוסד לפי הטבלה ששלחנו. כנראה שיתחילו לחסן צוותי חינוך בכל גיל בתחילת שבוע הבא, והוא רוצה להיערך מהצהריים עד הערב במרפאות החוץ של רמב"ם. חניה באזור חוף השקט. יכולים לחסן 1,000 אנשי צוות ביום".

ברמב"ם אישרו כי אכן נעשתה פנייה למרכז הרפואי אך הדגישו כי חיסון נגד קורונה מתחת לגיל 60 מותנה באישור של משרד הבריאות.

מנהלת בית ספר שקיבלה את ההודעה: "אני בעד החיסון ושמחה מאוד שמציעים אותו גם לאנשי צוות צעירים. אני מניחה שרוב המורים אצלי יסכימו להתחסן, אך לא מדובר בהוראה מחייבת".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חיסון בודד לא מונע הדבקה
    לסגור את בתי הספר עד חחיסון שני לכלל האוכלוסיה. הם הביאו סגר שלישי!!

  2. צפוני

    לסגור את בתי הספר לחודש לחסן את כל עובדי ההוראה ושאר העובדים גם בחיסון השני ואז לפתוח!!!כל השאר זה קשקוש בחיפה יש הרבה כיתות ביבדוד מורים תלמידים הורים ובני משפחה!!!רק סגירה לחודש וחיסונים יורידו את התחלואה!!!!מערכת החינוך היא מנוע טורבו להדבקה!!!היוזמה מבורכת אבל קצת מאוחרת!!!שבת שלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר