נאהדה מנסור (צילום: רשות נחל הקישון)
נאהדה מנסור (צילום: רשות נחל הקישון)

יו"ר חדשה לרשות נחל הקישון, והיא הדרוזית הראשונה בתפקיד

נאהדה מנסור מונתה ליו"ר הנהלת רשות נחל הקישון, ובשבוע שעבר היא ניהלה את ישיבת מועצת הרשות שאישרה את תוכנית העבודה, את תקציב הרגיל ואת תקציב הפיתוח לשנת 2023. מנסור היא תושבת עוספייה, בעלת תואר ראשון ושני במינהל עסקים, ויש לה היכרות רבת שנים עם השלטון המקומי

פורסם בתאריך: 1.1.23 10:42

נאהדה מנסור מעוספייה מונתה לתפקיד יו"ר הנהלת רשות נחל הקישון, והיא האשה הדרוזית הראשונה שמכהנת בתפקיד זה. מנסור מכהנת כמנכ"לית המועצה המקומית דיר אל-אסד, ובשבוע שעבר היא ניהלה לראשונה את ישיבת מועצת הרשות, אשר אישרה את תוכנית העבודה ואת תקציבה של הרשות לשנת 2023.

למנסור, בעלת תואר ראשון ושני במינהל עסקים, יש היכרות רבת שנים עם השלטון המקומי. בתפקידיה הקודמים היא שימשה חשבת מלווה של הרשויות המקומיות קרית שמונה, ריינה, משהד, עילוט ועראבה וגזברית עיר הכרמל ועוספייה, וכיהנה בדירקטוריונים שונים.

בישיבת המועצה הציגו מנכ"לית הרשות שרון נסים והצוות המקצועי את תוכנית העבודה, את התקציב הרגיל ואת תקציב הפיתוח, כולל גיוס התקציבים לפרויקטים, ובראשם הקמת פארק מורד נחל הקישון ובו פארק המלחה ופארק ביצות הנרקיסים.

 

 

בתחילת ישיבת המועצה אמרה מנסור: "אני מודה לחברי המועצה על מינויי ליו"ר. נחל הקישון וסביבתו חשובים לכולנו, וכתושבת האזור אעשה הכל על מנת לסייע לחברי המועצה, ההנהלה והצוות לקדם אותו ולהפכו ליעד לטיולים ולנופש אטרקטיבי עבור כל תושבי האזור".

נסים: "מנסור תסייע לי ולצוות ליישם את מטרותיה של הרשות ולהקים את פארק מורד נחל הקישון. היא מביאה איתה ניסיון וידע מקצועי רבים ומגוונים מהמגזרים הציבורי והפרטי, ותהווה מכפיל כוח לרשות הנחל בתפקידה החשוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר