פעילות בחוף הים (צילום: אקואושן)
פעילות בחוף הים (צילום: אקואושן)

לגלות את נפלאות הים: סיור למשפחות בחוף שקמונה

עמותת אקואושן תקיים ביום שלישי, 19 ביולי, סיור חווייתי לכל המשפחה בחוף ובתל שקמונה. בסיור יתוודעו המשתתפים לנפלאות הים ובעלי החיים הייחודים החבויים בו, יחקרו את בתי הגידול ויכירו את המאפיינים של הים התיכון וחופי ישראל, והילדים ייהנו ממשחקים וממשימות בחוף  

פורסם בתאריך: 4.7.23 09:01

עמותת אקואושן מזמינה משפחות וילדים לסיור חווייתי וחינוכי בחוף שקמונה. אקואושן פועלת במשך יותר מ-20 שנה לקידום שמירת הסביבה הימית והחופית בישראל, מפעילה תוכניות חינוכיות ואחראית לחקר ימי, לניהול מתנדבים ולמגוון פעילויות סביבתיות.

בסיור יתגלו למשתתפים נפלאות הים, תיערך היכרות עם עולם הים, עם בעלי החיים בו ועם בתי הגידול שלהם, ותוסבר חשיבותו של הים לאדם היום ולאורך ההיסטוריה. נוסף על כך יתקיימו משחקי חוף לכל המשפחה.

הסיור יתקיים ביום שלישי, 19 ביולי, בשעות 19:00-17:00, ובמסגרתו יכירו המשתתפים את החוף הסלעי למרגלות תל שקמונה, יגלו את בעלי החיים הייחודיים למקום ואת שרידי ההתיישבות העתיקה המסתתרים בחוף ובתל. המשתתפים ילמדו על טבלאות הגידוד בחוף הסלעי, יגלו צדפים וקונכיות וילמדו על חשיבותם למערכת האקולוגית, ויכירו את המאפיינים של הים התיכון וחופי ישראל.

חוף שקמונה, שלישי, 19 ביולי, שעה 17:00. המחיר (תשלום מגיל 5 ומעלה): 35 שקל לאדם, המחיר למתנדב אקואושן: 20 שקל. להרשמה ולפרטים נוספים

 

מגלים את נפלאות הים (צילום: אקואושן)

מגלים את נפלאות הים (צילום: אקואושן)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר