זיהום אוויר במפרץ חיפה (צילום: Alexandra Lande/depositphotos.com)
זיהום אוויר במפרץ חיפה (צילום: Alexandra Lande/depositphotos.com)

אזהרה: זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד בכל הארץ

בשל ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימיים מתריע המשרד להגנת הסביבה כי היום שורר זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד בכל אזורי הארץ. שיפור באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הלילה בצפון הארץ ובמרכזה. ההמלצה: לצמצם פעילות גופנית מאומצת בחוץ

פורסם בתאריך: 26.11.23 12:07

המשרד להגנת הסביבה מתריע כי היום (ראשון) שורר זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד בכל אזורי הארץ. הסיבה לזיהום היא ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימיים. שיפור באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הלילה בצפון הארץ ובמרכזה.

במשרד להגנת הסביבה מציינים כי "זיהום האוויר הגבוה הוא תוצאה של רוחות דרומיות-מערביות חזקות, הגורמות להסעת אבק מכיוון מצרים לאזור ישראל ולסופות חול מקומיות בנגב ובערבה. שיפור באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הלילה בצפון הארץ ובמרכזה עם כניסת הגשמים והשינוי בכיוון הרוח. בנגב ובערבה חזוי שיפור באיכות האוויר במהלך שעות הבוקר של יום שני".

בשל זיהום האוויר, המשרד להגנת הסביבה בהתייעצות עם משרד הבריאות ממליץ לאוכלוסיות רגישות – חולי לב וריאות, קשישים, ילדים ונשים בהיריון – להימנע מפעילות גופנית מאומצת בחוץ. לאוכלוסייה הרגילה מומלץ לצמצם פעילות גופנית מאומצת בחוץ. המשרד ימשיך לעדכן את הציבור בהתאם לנתוני החיזוי ולערכים הנמדדים בתחנות הניטור ברחבי הארץ.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר