זרימת הביוב בנחל אזוב (צילום: ארז ליפליס)
זרימת הביוב בנחל אזוב (צילום: ארז ליפליס)

זיהום וסירחון: זרימת ביוב לנחל אזוב

סתימת ביוב ברחוב מרגלית בכרמל הובילה לזרימתו אל תוואי נחל אזוב. ארז ליפליס שביקש לטייל בנחל: "הביוב זורם לאורך המסלול ולא מאפשר הליכה". מתאגיד מי כרמל נמסר כי למקום נשלח צוות שאיתר את הסתימה וטיפל בה

פורסם בתאריך: 16.4.24 07:55

תושבים שטיילו השבוע בתוואי נחל אזוב נתקלו בזרימת ביוב אל מסלול הנחל ודיווחו על צחנה שלא אפשרה להם לרדת במסלול הנחל. המטיילים ציינו כי הזרימה היא מרחוב מרגלית.

הכניסה לנחל אזוב היא מרחוב מרגלית 42 בכרמל. לפי אתר האינטרנט של עיריית חיפה, אורכו של מסלול הטיול הוא שני ק"מ. המסלול מסתיים סמוך לאכסניית הנוער ANA ליד הכניסה הדרומית למנהרות הכרמל, וניתן להמשיך משם עד לפתחת נחל שיח, שמסתיים מול שער ברוש בבית העלמין שדה יהושע.

 

הכניסה לנחל אזוב מרחוב מרגלית (צילום: ארז ליפליס)

הכניסה לנחל אזוב מרחוב מרגלית (צילום: ארז ליפליס)

 

 

ארז ליפליס, שטייל בתוואי הנחל, סיפר ל"כלבו – חיפה והקריות": "טיילתי במורד הנחל, ולפתע שמעתי זרימה של מים. הופתעתי ואמרתי לעצמי שאולי יש פה מעיין סודי. ואז קלטתי ביוב שיורד אל תוך הוואדי, זרימה מטורפת. אי אפשר לעשות את המסלול כי הביוב זורם על כל השביל ואין איפה לדרוך. פשוט לא יכולתי לעבור שם. מעבר לזיהום הסביבתי ולסירחון, הביוב זורם לאורך המסלול ולא מאפשר הליכה".

מתאגיד מי כרמל נמסר כי עם היוודע הדבר ולאחר בירור מול התושב נשלח למקום צוות שאיתר את הסתימה בקו הביוב וטיפל בה. עוד נמסר כי התאגיד טיפל במוקד הבעיה באמצעות אכיפת החובה להפרדת שומנים.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נועה

    להעיף את תאגידי המים כולם כושלים ומושחתים. להחזיר את הטיפול לרשויות המקומיות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר