הקיר הירוק בבניין המשרדים הראשי של חברת החשמל (צילום: יוסי וייס, חברת החשמל)
הקיר הירוק בבניין המשרדים הראשי של חברת החשמל (צילום: יוסי וייס, חברת החשמל)

קיר ירוק בבניין המשרדים של חברת החשמל בחיפה

הקיר משמש כריאה ירוקה בתוך הבניין, ומחברת החשמל נמסר כי הוא נבנה כחלק מפעילות בתחום הקיימות של החברה לצורך שיפור בסביבת העבודה של כ-2,500 העובדים ברב הקומות הסגור

פורסם בתאריך: 22.8.17 12:30

חברת החשמל סיימה השבוע בנייה של קיר ירוק, מלא בצמחייה חיה, בכניסה לבניין המשרדים הראשי שלה בדרום חיפה. הקיר, אשר משמש כריאה ירוקה בתוך הבניין, נבנה בשיתוף עם חברת גרין וול.

מחברת החשמל נמסר כי הקיר הירוק נבנה כחלק מפעילות בתחום הקיימות של החברה לצורך שיפור בסביבת העבודה של כ-2,500 העובדים ברב הקומות הסגור. "הקיר ששטחו 70 מ"ר משפר את איכות האוויר ואת האקלים במתחם, ולוכד אבק ותחמוצות פחמן", נמסר מחברת החשמל, "מערכת ההשקיה היא חסכונית במים, מופעלת על ידי מחשב על בסיס מדידת מצב הקרקע ומאפשרת לצמח לשרוד בטווח הארוך".

סמנכ"ל קיימות של חברת החשמל ד"ר אדריאן ביאנו: "חברת החשמל מקדמת חשיבה ירוקה ומקיימת בכל תחומי פעילותה, וכחלק מכך גם במשרדיה. הקיר הירוק, מלבד יתרונותיו הדקורטיביים ויופיו המרשים בכניסה לבניין, מסייע לשיפור איכות האוויר בבניין סגור ונבנה כחלק מחשיבה עתידית לקירות נוספים. זאת מכיוון שהקירות הירוקים גם מסייעים לחסוך בהוצאות אנרגיה לקירור הבניין על ידי הפחתת טמפרטורת הסביבה העולה בגלל השמש המחממת אזורים בבניין, אשר מצופה ברובו בזכוכית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר