ארון חשמל (צילום: זאב שטרן)
ארון חשמל (צילום: זאב שטרן)

הצלחה לפרויקט מדידת הקרינה העצמאית

עשרות מתושבי האזור שכרו את המכשירים למדידת קרינה אלקטרומגנטית עצמאית שהציע איגוד הערים להגנת הסביבה, והמכסה כבר מלאה עד סוף ספטמבר

פורסם בתאריך: 28.8.17 14:49

היענות מקסימלית נרשמה מצד תושבי אזור חיפה להצטרפות לפרויקט החדש שמפעיל איגוד הערים האזורי להגנת הסביבה למדידה עצמאית של קרינה אלקטרומגנטית.

במסגרת הפרויקט מפעיל האיגוד שירות חדש שמציע לתושבי היישובים החברים באיגוד להשכיר ממנו במחיר סמלי של עשרה שקלים מכשיר למדידת קרינה בבתי מגורים ובסביבתם. הפרויקט יצא לדרך בתחילת אוגוסט והוא צפוי להסתיים בסוף ספטמבר, ובמסגרתו הציע האיגוד להשכרה ארבעה מכשירי מדידת קרינה לפרקי זמן של עד יומיים.

היום (שני) נמסר מהאיגוד כי עשרות תושבים שכרו את המכשירים, כך שנרשמה מכסה מלאה להזמנת השירות עד לסוף ספטמבר, "ולאור הביקוש הגדול כעת שוקל האיגוד להאריך את תקופת מתן השירות".

מנכ"ל האיגוד ד"ר עופר דרסלר: "יש ערכי סף לחשיפה לקרינה אלקטרומגנטית, וחריגה מהערכים עלולה לגרום לפגיעה בבריאות. ככלל, חשוב למזער ולצמצם ככל הניתן את החשיפה לקרינה המגיעה מכל מכשיר אלקטרוני. עם זאת, פעמים רבות אנשים חוששים שלא לצורך, ורק ביצוע הבדיקה בעצמם יוכל להפיג את חששותיהם. קיבלנו תגובות מאנשים שאחרי הבדיקה העצמאית שביצעו הם מרגישים בטוחים יותר ולא נמצאים במצב של אי ודאות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר