פעילי מגמה ירוקה עם חיים צורי (צילום: מגמה ירוקה)
פעילי מגמה ירוקה עם חיים צורי (צילום: מגמה ירוקה)

ותודה שהצטרפתם למאבק בבתי הזיקוק

פעילי ארגון מגמה ירוקה פתחו בסבב פגישות עם שמונה ראשי הרשויות המקומיות במפרץ חיפה שהגישו עתירה מינהלית נגד התוכנית להרחבת הבנייה במתחם בתי הזיקוק

פורסם בתאריך: 18.9.17 11:09

פעילי הארגון הסביבתי מגמה ירוקה פתחו אתמול (ראשון) בסבב פגישות עם ראשי שמונה הרשויות המקומיות במפרץ חיפה שהגישו עתירה מינהלית נגד התוכנית להרחבת הבנייה במתחם בתי הזיקוק. מטרת המפגשים היא להודות לראשי הרשויות על הירתמותם ליצירת חזית ציבורית רחבה נגד התוכנית ולבחון עמם שיתופי פעולה נוספים בהיבטים סביבתיים בשנה החדשה.

במסגרת הסבב נפגשו אתמול פעילי מגמה ירוקה עם שלושה ראשי ערים בקריות – ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי, ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי וראש העיר קרית אתא יעקב פרץ – והיום ומחר הם ישלימו את הסבב במפגשים עם חמשת ראשי הרשויות המקומיות הנוספים.

במפגשים מקריאים הפעילים נוסח אחיד של משאלה לשיתוף פעולה עם ראשי הרשויות להשגת היעדים סביבתיים בשנה החדשה: "הפחתת זיהום האוויר, הקרקע והמים במפרץ למען בריאותנו, נדרוש תוכנית ממשלתית להבראת המפרץ ונקדם חלופות תכנוניות להבראת האזור, נעודד חלופות תעסוקתיות תוך הקמת תעשיות נקיות, ירוקות ובריאות לעובדים ולתושבים, נפעל לשיפור מתמיד של מערך הניטור והאכיפה ונדרוש החמרת תקנים כך שיגנו על בריאות התושבים".

ראשי הרשויות מצדם מפרטים במפגשים את זווית הראייה שלהם באשר לסוגיות מפרץ חיפה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר