ד"ר קרנית פלוג בביקור במתחם בז"ן
ד"ר קרנית פלוג בביקור במתחם בז"ן

נגידת בנק ישראל ביקרה במתחם בז"ן

יו"ר דירקטוריון קבוצת בז"ן עובדיה עלי ומנכ"ל הקבוצה אבנר מימון הציגו בפני הנגידה ד"ר קרנית פלוג וצוותה את פעילות הקבוצה. פלוג: "גם כאן עולה הצורך ברגולציה חכמה ועקבית"

פורסם בתאריך: 23.10.17 12:15

נגידת בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג וצוותה ערכו אתמול (ראשון) ביקור היכרות במתחם בתי הזיקוק במפרץ חיפה. בביקור הציגו יו"ר דירקטוריון קבוצת בז"ן עובדיה עלי ומנכ"ל הקבוצה אבנר מימון את פעילות הקבוצה ואת האתגרים העומדים בפתחה. אל ד"ר פלוג התלוו המשנה לנגידה ד"ר נדין בודו-טרכטנברג, מנכ"ל הבנק חזי כאלו, מנהל חטיבת מידע וסטטיסטיקה ד"ר איל רוזן ומנהל מחלקת המטבע ד"ר אילן שטיינר.

בסיום הסיור אמרה פלוג: "המפעל מתמודד עם האתגר של שילוב תעשייה חיונית ותעסוקה איכותית ועם הצורך לשפר כל הזמן את ההקפדה על איכות הסביבה ואת העמידה בתקנים מחמירים בנושא, בעיקר לנוכח קרבתו של המפעל לאוכלוסייה. כפי שנוכחנו בביקורים במפעלים רבים ברחבי הארץ, גם כאן עולה הצורך ברגולציה חכמה ועקבית".

עלי הדגיש בפני צוות הבנק את חשיבות התפתחותה של בז"ן למשק ואת החיוניות של ייצור מקומי וקרא להתערבות ממשלתית בכל הנוגע לחינוך מקצועי ולהכשרת עובדים לתעשייה. עלי הוסיף כי השיח הציבורי הוא פופוליסטי ואינו מתבסס על עובדות וכי "אם נבחן את הנתונים, בז"ן היא מהמובילות בעולם בנושא איכות הסביבה, וחל שיפור דרמטי ומהותי שעלה כ-1.3 מיליארד שקל".

מימון הציג בפני הנגידה את פעילות הקבוצה והדגיש בפני הצוות את חיוניותה למפרץ חיפה בהיותה מעסיק מרכזי באזור. סמנכ"ל הכספים של בז"ן ישראל לדרברג הציג את השיפור במצבה הפיננסי של הקבוצה בשנים האחרונות. לקראת סיום הביקור ערך המשנה למנכ"ל בז"ן שלומי בסון לאורחים סיור ברחבי המתחם, הציג את מתקני הקבוצה וסקר את פעילותה בעשור האחרון לשיפור היבטי איכות הסביבה והבטיחות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר