מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה ישראל דנציגר
מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה ישראל דנציגר

"לא הייתי נגוע בניגוד עניינים ופעלתי ללא רבב"

היועץ המשפטי לממשלה הודיע כי בעקבות עמדת אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה, ולפיה טיפולו של מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה ישראל דנציגר בסוגיית מיכל האמוניה לא היה נגוע בניגוד עניינים, אין מניעה שהוא ישוב לטפל בנושא

פורסם בתאריך: 12.12.17 14:33

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע למשרד להגנת הסביבה כי בעקבות עמדת אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה ולפיה טיפולו של מנכ"ל המשרד ישראל דנציגר בסוגיית מיכל האמוניה לא היה נגוע בניגוד עניינים, אין מניעה שהוא ישוב לטפל בנושא. מובן כי בנסיבות אלו לא נמצא חשד לפלילים בהקשר זה.

בחוות דעתו של עו"ד דני חורין מייעוץ וחקיקה (ציבורי-מינהלי) במשרד המשפטים, שנכתבה על דעתו של היועץ המשפטי לממשלה, הובהר כי אין עוד מניעה לכך שדנציגר ישוב לטפל בעניינים הנוגעים לסוגיית מיכל האמוניה וכי במקביל יתוקן הסדר ניגוד העניינים עליו הוא חתום.

 

 

דנציגר: "היום נקבע את מה שידעתי כל הזמן – לא הייתי נגוע בניגוד עניינים ופעלתי ללא רבב. אני רוצה להודות ליועץ המשפטי לממשלה ולצוותו על בדיקתם. באתי לשרת ציבור ביושר ובניקיון כפיים, ולרגע לא הפסקתי לעשות זאת גם כשהוטחו בי האשמות שונות. בשנתיים וחצי האחרונות זכיתי להוביל את המשרד להגנת הסביבה לעשייה ולהישגים אשר מצילים מאות חיים בכל שנה, מצילים אלפים מחולי ומצמצמים פערים ועוני, ועל כך אני אסיר תודה. אני רוצה בהזדמנות זו לשוב ולשבח את עובדי המשרד על עבודתם המקצועית, היסודית וחסרת הפניות בכלל ובנושא האמוניה בפרט, וכן להודות לשר להגנת הסביבה ח"כ זאב אלקין על תמיכתו ועל ביטחונו ביושרי ובכך שפעלתי ללא רבב".

אלקין: "לאורך כל הדרך האמנתי במנכ"ל משרדי. אני מודה ליועץ המשפטי לממשלה ולצוותו על הבדיקה המעמיקה ומברך על כך שהמשרד להגנת הסביבה יוכל סוף סוף לשוב לתפקוד מלא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר