ווטסאפ
ווטסאפ

שירות התלונות החדש של איגוד ערים להגנת הסביבה

054-3121793 - זהו המספר שאליו ניתן מעתה לשלוח הודעות הווטסאפ כדי לדווח לאיגוד ערים להגנת הסביבה על מפגעים סביבתיים. באיגוד מבטיחים לטפל בתלונות באופן מיידי. יו"ר האיגוד שרית גולן שטיינברג: "השירות הזה מהווה צעד לחיבור בין האיגוד לתושבים ללא מתווכים"

פורסם בתאריך: 24.5.20 19:39

איגוד ערים אזור מפרץ חיפה להגנת הסביבה השיק שירות תלונות באמצעות אפליקציית ווטסאפ. השירות זמין לכל הציבור והוא מאפשר לתושבים לשלוח תלונות על מפגעים סביבתיים וצילומים בזמן אמת, ובאיגוד מבטיחים לטפל בתלונות באופן מיידי.

מספר הטלפון לשליחת הודעות הווטסאפ הוא 054-3121793 שאליו יש לדווח על המפגע. מוקד הפניות הטלפוני ימשיך לעבוד כרגיל לקבלת תלונות. באיגוד מציינים כי שירות זה מצטרף ליוזמות קודמות לחיזוק הקשר עם התושבים, ובהן ערוץ טלגרם ואפליקציית ניטור האוויר.

יו"ר האיגוד וחברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג: "שירות התלונות באמצעות הווטסאפ הוא צעד נוסף בתהליך שעובר האיגוד ושמטרתו היא לשמור על קשר רציף עם התושבים ולהעניק להם מענה ופתרון למפגעי הסביבה. אמנם התושבים יכולים לשוחח עם המוקדנים של האיגוד, אך הציבור מבקש לשלוח גם תמונות על מפגעים, ובכך לסייע לפקחי האיגוד. השירות הזה הוא חשוב מאוד עבורנו משום שהוא צעד לחיבור בין האיגוד לתושבים ללא מתווכים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אם ו

    זה תלוי בי, כתושב שמשלם ארנונה הייתם נסגרים אתמול.
    די כבר לכל הגו'בים המומצאים. למה אני וכל משפחתי שחיה כאן באזור הארנונה שלי ושלהם צריכה לממן את השטות הזו איגוד ערים?
    חנקתם את הציבור מהארנונה. אני מצפה שאתם תעלמו והעיריות יתכווצו. הטייס האוטומטי של מפא"י חייב להעלם ותתחילו להתייעל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר