משה קפלינסקי (צילום: תומר אפלבאום)
משה קפלינסקי (צילום: תומר אפלבאום)

אלוף (מיל') משה קפלינסקי מונה למנכ"ל בז"ן

בז"ן הודיעה על מינויו של אלוף (במיל') משה קפלינסקי, לשעבר סגן הרמטכ"ל, לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. קפלינסקי: "אני מודה לדירקטוריון בז"ן על האמון שהביע בי בכך שבחר בי לעמוד בראש תעשיית הזיקוק והפטרוכימיה הגדולה בישראל"

פורסם בתאריך: 1.6.20 13:48

בעיצומה של הסערה בעקבות הרשעתה של חברת בתי הזיקוק לנפט (בז"ן) בעבירות שיוחסו לה ולשלושה ממנהליה בגין שריפת ענק שפרצה בסוף שנת 2016 בחוות המיכלים, הודיעה בז"ן על מינויו של אלוף (במיל') משה קפלינסקי לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.

קפלינסקי, 63, נשוי, אב לשניים וסב לשלושה, שימש במשך יותר מ-30 שנה במגוון תפקידים בצה"ל, ובהם אלוף פיקוד המרכז והמזכיר הצבאי של ראש הממשלה, ותפקידו האחרון בצבא היה סגן הרמטכ"ל עד לפרישתו בשנת 2007. לאחר מכן הוא שימש מנכ"ל חברת המכוניות החשמליות בטר פלייס ישראל עד שפרש ממנה בסוף שנת 2012, חודשים אחדים לפני פירוקה. בשנים 2020-2013 שימש קפלינסקי מנכ"ל מפעלי נשר ישראל.

 

 

יו"ר דירקטוריון קבוצת בז"ן עובדיה עלי: "התרשמנו מאוד מכישוריו ומניסיונו של קפלינסקי כמנהל וכמנהיג, ואני בטוח שבזכות יכולות אלו הוא יידע להוביל את קבוצת בז"ן בהצלחה, תוך התמודדות עם מגוון האתגרים שניצבים בפניה".

קפלינסקי: "אני מבקש להודות לדירקטוריון קבוצת בז"ן על האמון שהביע בי בכך שבחר בי לעמוד בראש תעשיית הזיקוק והפטרוכימיה הגדולה בישראל, שחשיבותה כתעשייה חיונית לפעילות המשק התחדדה בתקופה האחרונה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר