האתר של חברת א.ניר באזור התעשייה קרית אתא (צילום: דוברות המשרד להגנת הסביבה)
האתר של חברת א.ניר באזור התעשייה קרית אתא (צילום: דוברות המשרד להגנת הסביבה)

קנס לאתר סילוק פסולת שהתרחשה בו שריפת פסולת פיראטית

עיצומים כספיים בסך של כ-367,840 שקל הוטלו על ידי המשרד להגנת הסביבה על תחנת מעבר ומיון של חברת א.ניר פינוי פסולת באזור התעשייה קרית אתא, שבה תועדו מפגעי זיהום אוויר וריח שנגרמו משריפת פסולת ואשר עומדים בניגוד לחוק אוויר נקי

פורסם בתאריך: 22.11.20 10:43

המשרד להגנת הסביבה הטיל עיצומים כספיים בסך של כ-368,000 שקל על אתר סילוק פסולת בקרית אתא שהתרחשה בו שריפת פסולת פיראטית.

במסגרת פעולת פיקוח שביצעו מפקחי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה וצוותי פיקוח ממחוז צפון של המשרד לאיתור שריפות פסולת, נצפתה פסולת בוערת ועשן שהיתמר מתחנת מעבר ומיון של חברת א.ניר פינוי פסולת באזור התעשייה קרית אתא. בתחנת המעבר תועדו מפגעי זיהום אוויר וריח שנגרמו משריפת פסולת ואשר עומדים בניגוד לחוק אוויר נקי, וזאת לאחר שבעלי האתר ומפעיליו לא פעלו באופן המתחייב על פי דין למניעת השריפה. בסיום תהליך הטלת העיצום שלח המשרד לחברה דרישה בסך של 367,840 שקל.

 

 

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי בבעירה לא מבוקרת של פסולת נפלטים חומרים שעלולים לגרום נזק לאוויר, למים, לקרקע ולצמחייה. חומרים כדוגמת תרכובות אורגניות נדיפות עלולים לזהם אף את מי התהום ואת הנחלים. בשטח האתר נצפו פסולת אורגנית הכוללת פסולת ביתית, גזם, פגרים, פסולת עירונית ופסולת בניין שמכילה אריזות פלסטיק וקרטונים.

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל: "המשרד ממשיך לפעול בנחישות למיגור תופעת שריפת הפסולת הפיראטית. גם הפעם פעלנו בהליכים הרתעתיים מול אתר לסילוק פסולת שפגע באיכות החיים של התושבים"

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר