מבטיח להתקין שואבי קקי ברחובות (צילום: גוני ריסקין)
מבטיח להתקין שואבי קקי ברחובות (צילום: גוני ריסקין)

הו הא מי זה בא

פורסם בתאריך: 6.1.18 15:23

החלטתי לרוץ לראשות העיר, ואני מבטיח להוריד את הארנונה. אני עומד להתקין שואבי קקי ברחובות ולשאוב את כל הקקי של הכלבים בכל בוקר. בעלי הכלבים, אתם יכולים להרגיש חופשי ולחרבן איפה שבא לכם ואני מבטיח שהגנן של הגנים הבהאיים יגיע באופן אישי ויארגן לתושבים את הגינות ליד הבית, ומטפלות מטעם העירייה יוצבו בגני השעשועים ויתנו את ידן לאמהות שתשבנה בבתי הקפה. מערכת החינוך תעבור מהפכה אינטרלודית, שאין לי ממש מושג מה זה אבל זה בטוח טוב, ואלפי מורים מהטובים בארץ ובעולם יעברו לגור בעיר וישתלבו במערכת החינוך האינטרלודית שלנו. חוץ מזה, מסנני אוויר ענקיים יותקנו באוויר, ומשטר הרוחות ימשיך במלאכה להעיף את הזיהום לכל הרוחות או לכל הפחות לעכו.

אני מבטיח עוד תחבורה ציבורית בשבת ועוד מסעדות שף תל אביביות ועוד חוף ים עם מזרני ים עירוניים ועם מציל על כל שני תושבים ועם שמשיות לכל. אני מבטיח הופעות בחינם בקיץ, בסתיו, באביב ובחורף ובשאר עונות השנה של אייל גולן, שלמה ארצי, עומר אדם, מיכל הקטנה, סמי וסוסו (בשביל הנוסטלגיה) ודודו פישר או ריטה.

אני מבטיח לסדר את הצ’ק פוסט ולהעניק אוטונומיה לקרית חיים, לרמת וויז’ניץ ולוואדי ניסנאס ולהחליף את השם של שדרות הציונות לשדרות מריה הקדושה כיאה לתושבי הרחוב ולהוציא את המשפחות הערביות מהווילות של יפה נוף ולהחזירן לרחוב מריה הקדושה (שדרות הציונות לשעבר) כדי שהשכנים לא יתבכיינו ולמען דו הקיום, שבקדנציה הראשונה שלי יהפוך עד מהרה לתלת קיום ויכלול גם את ההומואים ואת הטבעונים.

אני מבטיח שאעביר חוק עירוני שלפיו מספר הקדנציות של ראש עיר מכהן יוגבל ל־12 בלבד. ואני מבטיח להוריד את הארנונה ולא משנה שכבר הבטחתי את זה, אני רוצה שזה יהיה ברור.

 

להחלטתי לרוץ לראשות העיר קדמה עבודת שטח רבה ולחץ ציבורי לא מתון. כך למשל, שכנה שלי פגשה אותי ליד פח הזבל ברחוב ואמרה לי “אביל’ה, למה שלא תרוץ לראשות העיר ותפסיק לישון בצהריים?”. וחבר קרוב הוסיף ואמר “אין ראוי ממך להנהיג את העיר למקום טוב יותר”, ולקח ממני את הרכב לסוף השבוע.

אבל כשהגיעו הסקרים והפרסומאי הפיסח, לא עמדתי יותר בלחץ. הוא הציג לי את הנתונים ואמר בקול צרוד כאילו היה אל פצ’ינו ב”הסנדק”: “הבחירות האלה בכיס שלך!”. והכיס שלו הלך ותפח כשהגיש לי את החשבונית של מחירי שלטי החוצות – אלו שעלו לאוויר בקול תרועה רמה ונעלמו לאחר שבועיים עם גשם ראשון.

לקחתי את תיק הערכים שלי ואת הסיסמאות הנבובות ויצאתי למסע. אני יודע שזה לא יהיה קל, אבל כמו שידעתי לעמוד בגבורה בכל מה שעשו לי בטקס ברית המילה, כך יעמוד לי כוחי באתגר הגדול הזה.

אני עושה את זה למענכם, התושבים. למען הילדים. כל אחת ואחד מכם יקר ללבי, חוץ מהמניאק הזה ששרט לי את המכונית, ואני מבטיח לעשות את המקום הזה למקום טוב יותר. נחזיר עטרה ליושנה של חיפה, וחיפה תחזור לגדולתה כבירתה הנצחית של הצפון. אני קורא לכולם לבוא ולמלא את הזכות הדמוקרטית ולהצביע לי בקלפי. פתק אחד עם השם אבי תל לראשות העיר, ופתק שני למועצת העיר, מה שבא לכם (רק לא דתיים, ערבים, שמאלנים או ירוקים). ביחד ננצח! אנחנו נבנה את העיר הזו לגובה, אבל לא גבוה מדי, מקסימום שתי קומות, ונשקיע הרבה יותר בשכונות. ונוריד את מחירי הארנונה ונעניק הנחות בארנונה והארנונה תפחת ותהיה הזולה בישראל וכמעט לא יהיו חיובי ארנונה. אולי רק חודש כן, חודש לא. והכל יהיה בסדר. מילה שלי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מלך אייל

    הופעה של אייל המלך אני מגיעה ובהכי כייף ואם זה ממרמר אותך אני עוד יותר נהנת חחחחח

    לגבי הקדי של הכלב שלך תאסוף בידיים מה רצית שיאספו לכלב שלך את הקקי ? אתה לא יכול לגדל כלב תגדל תוכי

    מירמוריישיין

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר