מקומות ישיבה מוצלים בגינה ירוקה. "גל בכפר"
מקומות ישיבה מוצלים בגינה ירוקה. "גל בכפר"

אחרי הים עוצרים לגורמה

רעבים אחרי בילוי של שבת בים? מעדניית "גל בכפר" בצומת קיבוץ עין כרמל פתוחה מעכשיו גם בשבתות ומציעה, בנוסף לכריכים המיוחדים, גם שלל בשרים שיוצאים מהמעשנה וחומוס ביתי עם תוספות, חלקן מפתיעות. אפשר לאכול בפינת הישיבה הפסטורלית ואפשר לקחת הביתה. שתי האפשרויות - מנצחות

פורסם בתאריך: 25.7.21 19:32

"גל בכפר" נפתחה לפני יותר משנה בצומת קיבוץ עין כרמל כמעדנייה, אבל עם בונוס – מקומות ישיבה מוצלים בגינה ירוקה, לאלו שבוחרים לאכול במקום. מעדניית "גל בכפר" היא אחותה הצעירה של המעדנייה ומאפיית הבוטיק "לחם גל" שברחוב מוריה 3 בחיפה, משם מגיעים לחמי השאור, מאפי הבוקר המתוקים והפוקאצ'ות המלאות כל טוב, המפיצים ריחות משכרים.

ממש עכשיו, פותחת "גל בכפר" את שעריה גם בשבת ומשיקה מנות אוכל חדשות. בנוסף לכריכים הידועים עם גבינות הבוטיק, הנקניקים המיוחדים בלחמי השאור (38 שקלים) והמאפים מהטאבון. השף לירז קריספין, מי שעבד ב"מורל טפאס בר", מכין במהלך השבוע בשרים מעושנים שיוצאים מהמעשנה שבחצר, כמו אסאדו, שוק טלה ועוף, אותם ניתן לאכול במקום, בכריך (45 שקלים) או לקחת הביתה לפי משקל. בשבתות, יכין קריספין גם חומוס ביתי, לצד פיתות שאור הנאפות בטאבון האבן, רגע לפני ההגשה. לצד התוספות השגרתיות של החומוס, כמו פול וטחינה (28 שקלים), יוגש גם חומוס עם תוספות מעניינות כמו שרימפס, קלמארי (32 שקלים) וגם חומוס עם נתחי בשר מעושן (34 שקלים). אפשרות אחרת, יותר קלילה, היא פלטת גבינות איכותית עם בגט שאור (120 שקלים או 160 שקלים כולל שתי כוסות יין).

חומוס עם תוספות, חלקן מפתיעות

חומוס עם תוספות, חלקן מפתיעות

 

 

הבעלים, גל ידיד: "החלטנו לפתוח את המקום בשבתות לתושבי האזור, לחיפאים ולמטיילים הרבים שמגיעים לכאן ומחפשים מקום מגניב לאכול בו, אחרי הטיול או הביקור בחוף הים. בנוסף, רבים מגיעים להצטייד אצלנו בגבינות, לחמים, נקניקים, יין ועוד מאכלים המתאימים לפיקניק מושלם. באזור כאן ישנם חניונים רבים, מסלולי טיולים וחופים, שבהם אפשר לשבת וליהנות מאוכל טוב בחיק הטבע".

במעדניה ניתן גם לרכוש בשרים לפי משקל להכנה בבית של מותג הפרימיום "בלו קאו", כמו קבבים, סטייקים, צלעות, נקניקיות שונות ונתחים לבישול ארוך.

תחנת דור אלון, צומת קיבוץ עין כרמל, שעות פעילות: א'-ה' 19:00-08:00, שישי 15:00-08:00, שבת 16:00-09:00. טלפון: 04-83-8300.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר