פלייליסט של שנות ה-80. KiSS (צילום: יח"צ)
פלייליסט של שנות ה-80. KiSS (צילום: יח"צ)

חתום בנשיקה

האחים לי, דין ושגיא חזן, הבעלים של קפה לנדוור בצומת מוצארט בקרית מוצקין, הגשימו לאחרונה חלום ופתחו ממש ליד את KiSS - מזללה אמריקאית עם הווייב של סצנת המועדונים בקליפורניה ובמיאמי של שנות ה-80. העיצוב של המקום יזכיר לכם אולי מכון יופי, אבל זה ישתנה כשתטעמו את ההמבורגר הראשון

פורסם בתאריך: 27.7.21 16:19

האחים לי, דין ושגיא חזן, שאחראים על KiSS בצומת מוצארט בקרית מוצקין, חלמו לפתוח מזללה אמריקאית אמיתית, כזו שמדגישה את הווייב של סצנת המועדונים בקליפורניה ומיאמי של שנות ה-80. "תחקור את הסצנה של חיי הלילה, תעשה סיור וירטואלי במועדונים ותביא את זה למקום שמגיש אוכל" – הייתה ההנחיה שלהם לאדריכל שעיצב את המקום.

"לשם כיוונו", אומר לי חזן, "ויצא מקום מגניב, מאוד סקסי, מאוד נשי, לא כמו כל ההמבורגריות המוכרות שהלכו על עיצוב של דיינר גברי. זה מקום שהוא יותר אלגנטי, קלאסי ונקי בעיצוב שלו. כשנכנסים למקום בפעם הראשונה, לא מזהים שזה מקום שמוכר המבורגר ובשר של מזללות, ההתרשמות היא שזה אולי מכון יופי, ואז פתאום הדיסוננס הזה שמשחק לך בראש".

מנת הדגל Butter Burger (צילום: יח"צ)

מנת הדגל Butter Burger (צילום: יח"צ)

מה הקשר שלכם לעסקי מזון?

"תמיד היה לנו חלום לפתוח משהו יחד. מאז ומתמיד אהבנו אוכל, כל הבית מדבר אוכל, הסביבה שלנו זה אוכל. למשפחה יש עסקים של אוכל כבר הרבה שנים, יש לנו את 'קפה לנדוור' הסמוך. תמיד היה לנו את החיידק הזה, וכשהרגשנו שהגיע רגע הבשלות, חשבנו שאנחנו מוכנים ללכת לאתגר הזה ולקחת את הסיכון. האמנו במקום שלנו, ומפה השמיים הם הגבול".

 

 

למה KISS?

"סקסיות, נשיות, זה הכיוון".

מה לגבי התפריט?

"התפריט מאוד מצומצם, יש בו כ-10 מנות, שנעשות במקום מדי יום, טריות, מחומרי הגלם הכי טובים שיש. חשבנו לעשות תפריט פשוט, אבל מנות עם טוויסט. מנת הדגל שלנו היא ה-Butter Burger שזה המבורגר ועליו תבשיל של בצלים המבושל כשש-שמונה שעות עם חמאה, יין לבן ותבלינים. הבצל מקבל ארומות של תבשיל ולא עוד תוספת של בצל מקורמל. להשלמת השחיתות הוא מכוסה בגבינת גאודה, וזו אחת המנות הכי נמכרות שלנו. שווה להגיע בשבילה ובשביל האווירה. הפלייליסט הוא כולו שנות ה-80, וביחד עם קוקטייל סודי ואוכל משובח, לא צריך יותר".

משה גושן 1, קרית מוצקין. שעות פעילות: ראשון מהשעה 18:00 ועד הקציצה האחרונה, שני-שבת מהשעה 12:00. טלפון: 04-6073777.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר