קציצות עוף עם אפונה וגזר של מסעדת "טריו"

פורצים את גבולות "הטריו"

עדי צור, מי שהביא לנו בקורונה את ההמבורגר המעושן, חבר לאחרונה לבן אטדגי, הבעלים של מסעדת "טריו", וביחד הם פרצו את מתחם הטריו בסביוני דניה והחלו השבוע לעשות משלוחים לכל פינה בעיר. גם בתפריט צפויות בקרוב הפתעות 

פורסם בתאריך: 29.7.21 17:49

עדי צור, מי שהביא לנו בקורונה את "אודי'ז בורגר" – המבורגר מעושן שהצליח לעורר באזז בעיר, עומד במילתו. הוא הבטיח שכשתסתיים הקורונה הוא יפתח מקום, אבל לא היה מוכן להסגיר את הקונספט. אז הקורונה מסרבת להיעלם, אבל בינתיים צור סגר את מיזם הקציצות בלחמניות וחבר לבן אטדגי, הבעלים של מסעדת "טריו" במתחם הטריו בסביוני דניה.

"כל העסק הזה התחיל מחברות", אומר צור, "בן ואני הכרנו במכון כושר, הוא היה מזמין מאיתנו המבורגרים בזמן הקורונה ואני הייתי מגיע למסעדה שלו בטריו שקיימת כבר שש שנים לעשות איסופים למשפחה שלי שהזמינה ממנו אוכל. כל פעם טעמתי משהו אחר, והייתי בשוק כמה האוכל שלו מדהים. הוא היה עושה אסאדו מעושן ובשרים שאני מאוד אוהב וכל הזמן אמרתי לו שזה לא עסק, שאנשים חייבים להכיר את האוכל שלו גם מחוץ לטריו. בן הסכים, אבל היה במלכוד, כי בגלל הקורונה לא היו לו עובדים. הוא עבד לבדו כדי לספק את ההזמנות של הדיירים במתחם, מבלי יכולת לקדם רעיונות נוספים".

מגוון כריכים. מסעדת טריו

מגוון כריכים. מסעדת טריו

המסעדה עדיין פתוחה רק לדיירים?

"ומלאה בכל שעות היום בדיירי הטריו. הצעתי לו שאכנס לשותפות, ובשלב ראשון עשינו משלוחים לאזור דניה וסביוני דניה, ובשלב שני, וזה קרה רק השבוע, התחלנו לעבוד עם חברת משלוחים ולעשות משלוחים לכל פינה בעיר, כדי שחיפה תעוף על האוכל שלו, כמו שאני עפתי עליו. כמובן שעדיין ניתן לבוא ולאסוף את ההזמנות מהמקום".

שיניתם את התפריט?

"הוספנו עוד כמה מנות, כמו פיצה וכמה כריכים. עכשיו אנחנו עובדים על להוסיף את ההמבורגר שלי".

 

 

זאת בשורה של ממש.

"הוא יהיה בנוסח אחר, לא בנוסח של 'אודי'ז', כי אני רוצה לחדש. ברור שזה יהיה גם המבורגר מעושן, אי אפשר לנתק את זה ממני, אני חולה על כל עניין המעשנות. אני מתכוון להכניס עוד כמה מנות מעושנות, להביא פופ-אפים מיוחדים בימי שישי של כל מיני דברים שאנחנו יודעים לעשות. יהיה טוב".

התפריט מורכב מכריכים מג'בטה לבנה או שחורה – שניצל / חזה עוף / סלמון מעושן (49 שקלים); חביתה (43 שקלים); עיקריות עם תוספת לבחירה – פילה סלמון / פילה לברק (69 שקלים); פילה מושט / רבע עוף בסגנון אסייתי / חזה עוף בטריאקי (59 שקלים); שניצל בתנור (55 שקלים); קציצות עוף עם אפונה וגזר (49 שקלים); פיצה פרגריטה (59 שקלים); אסאדו מפורק בכריך או בצלחת (59/69 שקליםים); אסאדו מפורק עם אורז (69 שקלים); סלטים – טוסט / יווני/ עוף (49-55 שקלים); טוסטים כולל סלט – טריו עם שלוש גבינות (45 שקלים); בהרכבה אישית (42 שקלים); קינוחים – סופלה שוקולד / פאי תפוחים ללא סוכר / מוס שוקולד בלגי ללא סוכר (35 שקלים).

שד' אבא חושי 147, שעות פעילות: א'-ה' 19:00-10:00, שישי-שבת (איסוף בלבד) 15:00-10:00. טלפון: 077-2040864.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר