אלי'ס פאב (צילום: עמוד הפייסבוק Eli's Pub)
אלי'ס פאב (צילום: עמוד הפייסבוק Eli's Pub)

אלי'ס פאב התחדש: ג'אמים, אוכל טוב והופעות

הפאב הוותיק עבר שיפוץ כללי, ועכשיו בכל שני יש בו ג'אם סשן ובמות פתוחות, ובשבת – הופעה. גם התפריט השתדרג ללא היכר ומציע שלל מנות מגוונות. מתכון מנצח לערב מושלם

פורסם בתאריך: 4.8.21 15:12

אמנם ניקיטה רומנוב ואלכס קליצ'קו רכשו מאלי יפרח את ה"אלי'ס פאב" לפני שנתיים, אך רק עכשיו, אחרי שנה וחצי של קורונה, הם התייצבו על קונספט ותפריט חדשים. הפאב הוותיק עבר שיפוץ כללי, ובכל שני יש בו ג'אם סשן ובמות פתוחות, ובשבת – הופעה.

"בחודש הקרוב תהיה בכל שבת תהיה הופעה", אומר רומנוב, "אנחנו מחזקים את כל הלייב מיוזיק בצפון. אנחנו הפאב היחיד בחיפה שעושה ג'אמים. בנינו מטבח חדש לגמרי, מה שהיה פה, היה ברמת מינוס מינוס, הלקוחות לא היו מזמינים פה לאכול, ואילו אנחנו חיזקנו את כל הקטע של האוכל".

אלכס קליצ'קו וניקיטה רומנוב (צילום: עמוד הפייסבוק Eli's Pub)

אלכס קליצ'קו וניקיטה רומנוב (צילום: עמוד הפייסבוק Eli's Pub)

באתם מהתחום?

"לי אין רקע כל כך מרשים, עבדתי במטבחים של כמה מסעדות, ואלכס הוא איש קבע לשעבר שעבד תקופה בהייטק, ובכל זאת החלטנו לפתוח פאב. האלי'ס נפתח לראשונה ב-2003, והוא אחד הוותיקים בעיר, עם קהל חזק ונאמן שדווקא אוהב את השינויים ואנחנו אוהבים אותו".

 

 

בתפריט האוכל יש מנות סיפתח כמו קרפצ'יו (59 שקלים); נאצ'וס עם סלסה חריפה (26 שקלים); כרובית בטחינה (28 שקלים); כנפיים פיקנטיות (33 שקלים); חציל בלגן (32 שקלים); צ'יפס הבית (27 שקלים); מנות מהמעדנייה: שניצלונים של אבא (52 שקלים); דואט צ'וריסוס (39 שקלים); פטריות הזיה (39 שקלים); סלט בייקון חם (52 שקלים); פיצה חיפאית (45 שקלים). מנות בג'בטה שנאפית בהזמנה מיוחדת בתנור אבן ומוגשות לצד סלט כרוב ורטבים – BLT / רוסטביף / מעושנים / אווז / סלופי ג'ו / גבינות (56-35 שקלים). המבורגר עם אפשרות לתוספות – אלי'ס בורגר/ טריפל צ'יזבורגר/ דאבל ניו יורק/ צ'יקן בורגר (72-56 שקלים).

בתפריט הבר יש מבצעים כמו 5 צ'ייסרים של וויסקי ב-50 שקלים, 5 צ'ייסרים של טקילה וערק ב-40 שקלים, והפי האוור בימי שלישי בין השעות 22:00-20:00.

דרך יפו 35, שעות פתיחה: שני-שבת 20:00 עד אחרון הלקוחות. טלפון: 050-8317378, 052-4531437.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילן רונן

    אהבתי … מבצעים חמודים ולא פלצניים , שיהיה בהצלחה ( מכל הלב )

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר