הגלידה במגש, כשהתוספת הן מסביב. "אמיליה קונספט"
הגלידה במגש, כשהתוספת הן מסביב. "אמיליה קונספט"

גן עדן של שחיתות

"אמיליה קונספט", הגלידרייה החדשה בגרנד קניון, מציעה גלידה איטלקית (או יוגורט) בהרכבה עצמית, ותשכחו מטפטופים מיותרים, כי את הגלידה תקבלו על מגש, ולצידה את שלל התוספות שתבחרו. השילובים כמעט אינסופיים, והחוויה לגמרי אחרת

פורסם בתאריך: 16.8.21 11:08

כמה חם? לוהט! אז מה עושים כדי להתקרר? הולכים ל"אמיליה קונספט", הגלידרייה החדשה בגרנד קניון, לחוויה שלא תמצאו באף מקום אחר. אמיליה נמצאת בקומת הפאסט-פוד, איפה שהיה "שניצל פלפלת", שבעליו הם שותפים במקום החדש, יחד עם דביר גרשון, הבעלים של הגלידרייה והמסעדה האיטלקית בעלת אותו השם בשדרות מוריה.

הקונספט של אמיליה בגרנד הוא גלידה איטלקית בהרכבה עצמית של שישה טעמי בסיס (וניל, תות בשמנת, שוקולד, נוצ'ולה, קרמל מלוח טבעוני, בזוקה) ושל שני סוגי יוגורט (רגיל ופרו בתוספת אבקת חלבון). לאחר בחירת טעם הבסיס, ניתן לבחור טופינג מתוך מבחר של כ-40 תוספות שונות, ועל הכל ניתן להוסיף קישוטים של מרנגים וטראפלס מיוחדים.

השילובים הם אינסופיים. "אמיליה קונספט"

השילובים הם אינסופיים. "אמיליה קונספט"

"הייחוד של המקום שאת הגלידה אנחנו נותנים במגש מגניב כשהתוספות הן בצד", מסביר גרשון. "מה הרעיון? כשאת אוכלת פלאפל, הכי מבאס שלקראת סוף הפיתה, כבר אין טחינה, אז אותו דבר גם ביוגורט. כשאת מגיעה לסוף, כבר אין לך תוספות. אבל כשיש לך תוספות בצד, את כל הזמן מתדלקת את הכוס עם כל התוספות שאת אוהבת. ככה את מרכיבה לעצמך את הגלידה או את היוגורט, והשילובים הם אינסופיים. אז לנו יש שמונה מנות מומלצות, אבל את יכולה לעוף עם זה הכי רחוק שאפשר בהרכבה עצמית. חייבים להגיע ולנסות את עוצמת החוויה".

 

 

על אילו תוספות אתה ממליץ?

"יש טופינג של שוקולדים ממותגים כמו אוריאו קראנצ'י, פררו רושה, סניקרס, שערות קדאיף לגלידה בטעם כנאפה, בייגלה מלוח. אני אוהב את 'היער הלבן' שזו גלידה וניל עם פירות יער, מרנג פיסטוק, חתיכות פיסטוק קלוי וריבת אמרנה. אני לא חוסך בחומרי הגלם".

המגש לא קצת מסורבל?

"להיפך, כשילד הולך בקניון עם המארז הזה, הוא צריך ממש להתאמץ להתלכלך. זה ממש מגניב, אנשים מאוד מתלהבים מהקונספט של ההגשה ואנחנו גם מרגילים אותם לאכול גלידה בצורה אחרת. זה להעצים את חוויית הלקוח. המקום הזה הוא גן עדן של שחיתות".

לאלו שפחות מתרשמים מהנצנצים, כדור גלידה עולה 18 שקלים, כולל תוספות וניתן לטבול אותו במפל שוקולד איטלקי. מארז רגיל עולה 28 שקלים ל-250 גרם, מארז גדול של 350 גרם עולה 34 שקלים. ניתן לקחת הביתה באריזות של חצי ק"ג (56 שקלים) וק"ג (92 שקלים) עם תוספות בצד.

גרנד קניון, קומה 3. שעות פעילות: א'-ה': 22:00-08:00, שישי 15:00-09:00, מוצ"ש עד 23:00. טלפון: 04-8228801.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר