סניף בורגראנץ' בעזריאלי חיפה (צילום: יח"צ)
סניף בורגראנץ' בעזריאלי חיפה (צילום: יח"צ)

בורגראנץ' חדש בעיר

בשבוע שעבר הושק סניף חדש בקניון עזריאלי חיפה בהשקעה של כמיליון שקלים. הסניף, המשתרע על כ-100 מ"ר בקומת המזון המחודשת, תוכנן ועוצב על ידי גלעד גורן, והוא מאופיין בעיצוב החדש של סניפי הרשת – קווים נקיים ושימוש בצבעים חיים. הסניף מאפשר הזמנה באמצעים דיגיטליים, לרבות אפליקציית בורגראנץ' ו"קיוסק" דיגיטלי הנמצא במקום

פורסם בתאריך: 24.8.21 13:50

פעם, וזה היה מזמן, העולם הקולינרי החיפאי נחלק לשניים: אוהבי בורגראנץ' או אוהבי מק דיוויד. עם הזמן, הרשתות המקומיות נעלמו כמעט לחלוטין, בגלל כניסת הרשתות האמריקאיות לשוק המקומי. גם אז העולם שלנו נחלק לשניים, הפעם בניחוח אנגלוסקסי – ברגר קינג או מק'דונלדס. עד היום יש ויכוח לא פתיר למי יש את הצ'יפס הכי טעים, אך מכיוון שברגר קינג לא שרדה בארץ, נותרנו עם מק'דונלדס.

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הכי ישראלית שיש, שהכניסה לז'רגון הקולינרי את השוקופאי ואת ארוחת הקומבינה, היא רשת בהתחדשות. בשבוע שעבר הושק סניף חדש בקניון עזריאלי חיפה בהשקעה של כמיליון שקלים. הסניף, המשתרע על כ-100 מ"ר בקומת המזון המחודשת, תוכנן ועוצב על ידי גלעד גורן, והוא מאופיין בעיצוב החדש של סניפי הרשת – קווים נקיים ושימוש בצבעים חיים. הסניף מאפשר הזמנה באמצעים דיגיטליים, לרבות אפליקציית בורגראנץ' ו"קיוסק" דיגיטלי הנמצא במקום.

סמנכ"ל השיווק של הרשת, משה אפרים: "הרשת שמחה לבשר על השקתו של סניף עזריאלי חיפה. עד כה הסניפים בחיפה שימשו בעיקר את הסטודנטים בטכניון או את משתמשי התחבורה הציבורית בתחנה המרכזית חוף הכרמל. הסניף החדש ישמש את כלל תושבי העיר שכן הוא נמצא במיקום מרכזי ונגיש. מעבר לכך, זהו סניף כשר".

 

 

מנכ"ל עזריאלי חיפה, עופר שביט: "ניצלנו את תקופת הסגרים, לערוך מהפך במתחם המזון המהיר הצמוד לקולנוע. פתחנו את המתחם החדש ועד סוף אוקטובר יצטרפו כל הדיירים החדשים. המתחם מודרני, חדשני, ובעיקר עם מגוון רחב של מותגי הסעדה וחוויית בילוי מושלמת".

התפריט כולל ארוחות ראנץ' אנגוס, צ'יקן גריל, שניצל קריספי, ספרדי, טבעוני, כוכבים וכנפיים (72-54 שקלים); ארוחות טורטייה (54-24 שקלים); ארוחות סלט (43-11 שקלים); מאנץ' לבחירה – צ'יפס / צ'יפס בטטה / פוטטו / טבעות בצל (21-16 שקלים); קינוחים – שוקופאי (9 שקלים); גלידה קרנבל (14 שקלים); וולקאנו שוקולד (9 שקלים).
לרגל הפתיחה, ניתן להוריד קופון לארוחת ילדים במחיר 12 שקלים במקום 29 באפליקציית עזריאלי.

פלימן 4, קניון עזריאלי חיפה, שעות פעילות: א'-ה' 21:30-09:30, שישי 15:00-08:30, מוצ"ש.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר